Stairville CLB2.4 Compact LED Par System

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
I
Goede prijs qualiteits verhouding, top*
Ivootje 14.03.2019
Zeer snel op te bouwen en easy to use met de optionele remote controle, geen gedoe met dmx programeren, de bijgeleverde opbergkoffer is een groot pluspunt....gemakkelijk in de wagen te plaatsen zonder deze te beschadigen.
Lichtopbrengst is zeer goed en toch niet te sterk zodat deze de mensen niet verblind of storend werkt.
Ik ben uiterst tevreden en dat voor die prijs, gewoon kopen zou ik zeggen.

Top Product
Spek 16.01.2018
Ik heb 4 van deze LED Parren aangeschaft voor ons bandje. Twee gebruik ik er als FOH en twee aan de zijkant van de band. In combinatie met de LED Flood panel op de grond. Wij zijn een hele mobiele band en spelen veel kleinschalig. Deze Parren bieden de mogelijkheid om zeer mobiel te blijven, we zijn zeer tevreden over de lichtopbrengst en voorgeprogrammeerde opties. Er zit een mooie beschermende tas omheen. Ik heb ze nu een half jaar en het blijft een top product voor een prachtige prijs.

Sfeerverlichting
André1385 31.08.2015
Super mooie set. Veel mooie lichtshows voor zeer weinig geld.
Veel programma's , super geluid gestuurde programma's en DMX mogelijkheden .
Voor een lagere prijs moet je naar China vliegen ???
Gewoon super voor een beginnend muzikant die wat meerwaarde wil geven aan zijn optredens. En die leveringen zijn tevens super snel.
Dat is een grote proficiat waard.
lichtproductie

voor mijn doeleinden zeer geschikt
Patrick8210 11.11.2017
gebruik de 2 sets sinds ik overgestapt ben naar dmx, voor mijn doeleinden meer dan genoeg licht opbrengst.

enigste echte minpunt is de sluiting van de bijgeleverde koffer deze had wat degelijker uitgevoerd mogen worden
lichtproductie

Perfecte compacte lIchtshow voor DJ of band
HelloDJ 29.03.2023
Inmiddels hebben wij meerdere van deze ledpars op statief en gebruiken deze standaard bij iedere boeking. Snel opgezet, compact en daardoor eenvoudig mee te nemen. Ook ideaal als je geen zin hebt aan een moeilijke DMX sturing want de 12 voorgeprogrammeerde programma’s zijn meer dan voldoende. Zorg wel voor een statief die dubbel uitschuifbaar is want hernia belangrijk dat deze verlichting hoogte heeft!

Rs
LED PARS
RAW studio 10.10.2018
Mooie led pars voor weinig geld! het is niet heel fel licht, maar zeker goed genoeg, zeer tevreden over deze pars

HM
Nice
Herman M. 28.05.2015
Very happy with this Led Par System. The light output is surprisingly high. The power cable is very long which is a good thing. Setup is easy, I didn't even need the manual. Thinking about a second set...

DS
Prima Product
Delfland Studio's 29.01.2021
heb er nu 4, zeker een aanraden

SH
Mooi Led parren
Stef Heijnen Consultancy 28.08.2017
Goede led parren in handige tas.
DMX wel lasting in te stellen omdat je niet kan dimmer per led par.