Stairville DMX Terminator XLR 3-Pol

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
KT
DMX Terminator - simpel, goeie prijs-kwaliteit
Kristof Tb 09.03.2019
Ik sta zelf nog in de kinderschoenen bij het opbouwen van mijn mini- home-theater/stage. Binnen dit kader bestelde ik 3 Stairville Mini Stage Par 7x4W RGB WW spots en om deze DMX-gewijs te verbinden (ook hiervan had ik nog geen kaas gegeten) volgde ik het advies van de Thomann website.

First time right, heerlijk, spots synchroniseren mooi en deze Stairville DMX Terminator bleek een cruciale component (klein prijsje en doet de job perfect) die ik nooit besteld zou hebben als ik maar gewoon mijn intuïtie gevolgd zou hebben!

Perfect product
JesseST 05.08.2019
Deze dmx terminator doet perfect wat hij moet doen.
Veel problemen opgelost hiermee.

stevige behuizing met deftige afwerking binnenin

What it needs to do!
Anoniem 19.09.2016
Ik heb zoveel storingsprobelemen opgelost emt dit ding. Als je een lichtshow hebt en dmx gebruikt moet je zo'n terminator hebben.
Ik gebruik hem altijd en ik heb ook elders gezocht naar prijzen van zo'n terminator en bij Bax was die het goedkoopst en hij werkt gewoon prima. Niets aan doen en gewoon meebestellen zo'n ding

Gewoon goed
Ray78 14.06.2022
Gewoon goede terminator plug om een DMX-lijn te beeindigen en interferentie te voorkomen. Goed en solide gebouwd en altijd handig om in je pluggendoos te hebben!