Stairville LED Flood Panel 150 20° RGB

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Abnormaal goed voor prijs
Anoniem 05.01.2016
Ik kwam in aanmerking met dit product toen ik er 4 2e hands overkocht van een vriend van me. Ik was meteen verlieft. Wat de fixture heeft en kan is abnormaal voor de prijs. Perfect voor wash effect op kleine feestjes of voor uplights bij een bruiloft

Goede functie, afwerking iets minder
Anoniem 10.11.2016
De par werkt zoals je van een par in dit segment mag verwachten: een prima led-matrix in een wat minder afgewerkte behuizing. Als het je puur om de led's gaat is het een prima lamp. De behuizing is gewoon een stuk minder dan de parren die je in het duurdere segment koopt. Ook de knopjes zijn iel en breekbaar.

Auto-stand werkt OK.

Super
Anoniem 13.03.2017
goede lamp, word niet heet of warm. kleurenmix is heel goed vergeleken met andere in de prijsklasse. de stroom output is heel handig als je meerdere lampen gebruikt. genoeg opties op dmx. ingebouwde programma's goed alleen is het menu soms wat onduidelijk. Bedankt Thomann :)