Stairville LED Flood Panel 150 40° RGB

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Voor het geld een prima Flood
Anoniem 29.12.2015
Voor het geld een prima Flood. Je niet verwachten dat een fixture van 4 tientjes hetzelfde kan en doet als een 2 keer duurdere broertje..

Wel even oppassen in welke modus je de fixtures zet... Als je op het maximaal aantal kanalen zet, en stuurt met minder kanalen aan dan gebeuren er rare dingen...

In mijn geval gebruik ik ze als 4 ch.. rood, blauw, groen en dimmer.. Dan werken ze probleemloos en makkelijk.

Goede hanleidinglezen als je meer channels gata gebruiken.. er staat precies wat het doet maar de bedienning met DMX word er dan niet eenvoudiger op en is een royale stuurtafel wel handig...

Ikzelf stuur ze aan met DMX en Freestyler en een Behringer USB tafel Werkt als een dolle.. Echt een aanrader op die manier..

Had eerst twee aangeschaft maar ik ben zo tevreden dat ik mijn lichtplan heb aangepast en er nog vier bij heb gekocht.

GuitarKid 23.10.2018
Ideaal voor een kleine band of zo die vooral speelt op wat kleinere podia. Door de 40° bundel net even wat breder op relatief korte afstand. Ik gebruik er 4, met op elk statief twee en licht de linkerkant van het podium uit met het statief rechts en vice versa, om zo optimale belichting te krijgen. Zonder externe aansturing, gewoon één van de 10 programma's aanzetten, uitlichten en niet meer naar omkijken. Na afloop opbergen in een oude basgitaarkoffer, incl. bar en bekabeling! :)
Bij bestellen even een aantal 240V doorlus-kabels mee bestellen en misschien een lange powerkabel. Ook bij Thomann zeer betaalbaar, zelf maken is niet nodig of rendabel!
Werkt perfect!

Prima afwerking en lichtopbrengst
Djivo 14.03.2019
Deze worden bij mij op een vaste plaats gebruikt en deze hangen verder uit elkaar, men kan ze ook heel goed als uplicht nuttigen om de zaal een prachtig sfeer te geven.
Maar voor de discobar gebruik ik toch liever mijn stairville CLB2.4 Compact LED Par System, omdat deze vlug opgebouwd is en gemakkelijk te bedienen met de optionele remote en veilig om mee te nemen in de bijgeleverde koffer, de keuze is aan u, succes.

t
Prima lamp, beetje groot en vooraanzicht is niet erg mooi
tfro71 08.02.2018
De lamp is wat groter dan op de foto's lijkt. Mooi plat met stevige standaard. Afstandsbediening (niet meegeleverd) werkt prima.
Kleuren zijn ook aardig, net iets minder mooi omdat de leds door het formaat aardig verspreid zitten. Hierdoor krijg je niet zo mooie patronen op het panel omdat er wel goed nagedacht is over de kleurmix.
Geluidsgevoeligheid: je kan hem niet erg gevoelig zetten. In een grotere zaal met weinig volume heb je hier niet zoveel aan.
Algemeen: lekker plat, goed over nagedacht, niet zo geschikt voor ons.

b
Kwaliteit
bluesyw 15.11.2018
Ik had de lampen in goede orde ontvangen, de werking en de lichtsterkte waren boven verwachting, het podium werd goed belicht.
Omdat we geen statief hadden heb ik nu een statief met T - Bar bij Thomann besteld.
De verpakking van de zending was heel goed verzorgd

Zeer bruikbaar en compact
Anoniem 19.09.2016
Ik heb deze parretjes al o vaak gebruikt bij van alles en nog wat. Uitgeleend aan de buren voor een feestje, zelf ergens bij een ingang geplaatst waar ik de drive inn show had staan, een halletje uitgelicht. Perfect en helemaal omdat je de spots aan elkaar door kunt lussen. De automatische programma's en sound actieve module werken aardig. Zijn ook goed inzetbaar zonder DMX.
Zeker handig en voor het geld kun je ze niet laten liggen. Volgens mij gaan ze ook niet stuk;)

leuk spul.
Josey 19.04.2018
Werkt perfect als stand alone. Ooit gekocht voor slechts een optreden. Nu vaker in gebruik en zelfs in tuinparties tof te gebruiken voor de sfeer. Gewoon neerzetten, programmatje kiezen en pas weer aandacht geven als je weg gaat en ze niet vergeet mee te nemen.

SS
ga er zeker in de toekomst nog bestellen
Slisseploeg Schoten 28.02.2019
alles aanwezig wat er moet zijn
dmx, kleuren, doorverbinding

Leuk voor weinig
Surfsonho 06.10.2019
Al een paar jaar in bezit, en heb er veel plezier van. Ik zet het altijd op beat automatisch. Bewaar het altijd netjes in orginele dozen.

Anoniem 23.05.2016
Veel voor een kleine prijs. Top!!