Steinberger Guitars Gt-Pro Deluxe WH

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Leuke reisgitaar - niet ideaal
Muze 02.03.2020
De Steinberger gitaar speelt prima. De gitaar is prima draagbaar en kan ook mooi mee op reis en in een vliegtuig heb je geen problemen. Stemmen vond ik lastig vanwege de kleine stelschroeven en de tremolo kreeg ik niet onder controle. De gitaar bleef gevoelig voor ontstemmen ook na een aantal malen afstellen via de speciale schroef. Geluid zonder versterking was luider dan verwacht. Geluid met versterking vond ik niet echt super, maar dat is denk ik smaak.
Al met al een prima instrument om mee te nemen op reis en onderweg je vingervaardigheid te onderhouden. Best te gebruiken zonder tremolo.

gekocht uit jeugdsentiment
RoBarBo 24.05.2020
Op zich een mooi apparaat; mooie features en blijft een mooi design.
Nek wat mij betreft te dik waardoor ik er te weinig op speelde en hem onlangs weer verkocht heb.