Studio Projects B1 Bundle

3

Pakketaanbieding bestaande uit

Studio Projects B1

  • Studio grootmembraan Condensatormicrofoon
  • 1” Capsule met Cardioïde karakteristiek
  • Trafoloos
  • +48 Volt Phantomvoeding vereist
  • Frequentiebereik: 20Hz-20kHz
  • Gevoeligheid: -34dB,(0dB=1V/Pa)
  • Uitgangsimpedantie: <200Ohm
  • Max SPL 132 dB
  • Noise: 12dB(A)
  • Incl. Windscreen, Shockmount en Zipbag

the t.bone MS 180

  • Popkiller om aan te klemmen
  • Met beweegbare arm
  • Lengte van de arm: 20 cm
  • Omranding: Ø 15,5 cm
  • Nylon Scherm: Ø 14 cm

the sssnake SM6BK

  • Microfoonkabel van 6 m
  • XLR 3-polig male < - > XLR 3-polig female
  • Lengte: 6 m
  • Diameter: 6 mm
  • Aderdoorsnede: 2 x 0,22 mm²
  • Kleur: Zwart
Leverbaar sinds Februari 2013
artikelnummer 307541
verkoopseenheid 1 stuk
Tube No
Switchable Polar Pattern No
Omnidirectional No
Cardioid Yes
Figure-8 No
Low Cut Yes
Pad Yes
shockmount included Yes
USB Microphone No
€ 175
Gratis verzending en incl. btw.
In 2-3 weken beschikbaar
In 2-3 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

3 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
p
Klasse Mikrofon für wenig Geld!
peter.m. 16.01.2014
Das Studio Projects B1 besitze ich nun schon seit einiger Zeit und habe damit schon viel aufgenommen. Egal ob für Stimme oder Akustikgitarre, das Mikro liefert wirklich immer ein tolles Ergebnis.

Seidige, sehr transparente Höhen und absolut sauberer Klang, sehr natürlich und warm ohne großes Equalizer-Geschraube. Die Verarbeitung ist sehr gut, das Mikro hat ein angenehmes, solides Gewicht und macht eines extrem wertigen Eindruck.

Ich bin zugegeben kein Soundpurist und eher ambitionierter Hobbymusiker als Profi, das heißt aber nicht, dass ich keine Ansprüche habe :-)

Im Laufe der Jahre habe ich schon einge Mikrofone erlebt, und ich kann das Studio Projects B1 wirklich absolut empfehlen, vor allem für den Preis! Sollte mir das Mikro irgendwann kaputt gehen, ich werd's wieder kaufen!
features
geluid
afwerking
2
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
Super Mikro zum kleinen Preis!
D-7 01.03.2013
Hab mir das Mikro als Allround Mic für alles Mögliche gekauft: Vocals, Blasinstrumente, Gitarre etc. Taugt praktisch überall. Schöne Höhen und warme Tiefmitten, runder Klang mit angenehmer Brilianz.

Auf jeden Fall zu empfehlen!
features
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden