lt
Absoluut een aanrader!
letters teko... 07.08.2020
Ik gebruik deze DA converter in mijn Home Cinema systeem. De geluidskwaliteit is prima en er is geen latency/vertraging merkbaar.

De behuizing voelt opzich degelijk, maar het geheel is vrij klein en licht. In combinatie met het feit dat de aansluitingen ozer zowel de voor- als achterkant zijn verdeeld, is het wat lastig om hem netjes in mijn HiFi set te plaatsen. Hij bungelt nu een beetje achter de versterker en de DVD speler.... De aan/uit knop is voorzien van een tamelijk felle, blauwe LED lamp. Niet handig als je de ruimte wilt verduisteren voor bijvoorbeeld een film.

Maar dit zijn allemaal kleinigheidjes, die voor deze prijs makkelijk te vergeven zijn. Al met al is het een degelijk apparaat die goede resultaten levert. Andere opties zijn een veelvoud duurder maar zeker niet een veelvoud beter. Dus dit is absoluut een aanrader!

Low cost DA converter
Salvatoremusic 24.08.2017
Wel een digitale uitgang beschikbaar maar een analoge uitgang nodig?
Met deze low cost DAC is het snel opgelost.
Geluidskwaliteit is prima.

Zeer eevoudig in het gebruikt.

Mv
Perfect voor Rocksmith op de Playstation!
Michael van Weert 09.07.2019
Heb dit apparaatje gekocht odmat ik Rocksmith (PS4) wilde spelen over mijn speakerset. Via de HDMI poort op mijn TV had ik nogal wat geluidsvertraging wat het spel spelen onmogelijk maakte.

Swissonic ertussen, glaskabeltje eraan, speakers eraan, 0ms verschil, rocken maar! Aansluiten is zo gebeurd, hier kun je weinig fout doen.

Bv
Bart v G 04.10.2023
Uit de omschrijving begreep ik dat er geen voeding wordt meegeleverd. Die zit er dus wèl bij. Extra voeding voor niets besteld...
Verder mooi afgewerkt kastje, piepklein.
Ik kreeg het idee dat de uitgangsspanning nogal laag is, de volumeknop moet ver open. Maar dat was op een installatie die ik niet zo goed ken, onder voorbehoud dus.

Goede DAC voor weinig geld
BramM 03.01.2018
Gebruikt om de TV aan de versterker te verbinden. Werkt goed en kost weinig.