m
Ideaal!
mickvanliere 20.10.2017
Het heeft even mogen duren voordat ik toe heb gegeven aan de noodzaak van het aanschaffen van drumtassen, maar wat een gemak brengt dat met zich mee! Niet alleen bieden de Powerpad drumtassen een uitstekende bescherming van je geliefde instrumenten, maar het vervoeren van je drumstel gaat ook stukken sneller. Het is best een uitgave, maar ik heb inmiddels voor elk onderdeel van mijn drumstel deze ook nog eens gaaf uitziende tassen gekocht en ben er enorm blij mee! Wel kan het leer op de boven en onderzijde van de tas krasjes vertonen, maar dit vind ik zelf geen ramp.

Al met al een aankoop die het dubbel en dwars waard is geweest!

CB
Kwaliteitstas
C B L 25.04.2017
Zeer tevreden mee. Hij past heel netjes op mijn 14"x6" snare. Voelt stevig en heeft een dikke rits.

Al met al een stuk beter dan al mijn andere drumtassen.