Tama Powerpad 22"x18" Bass Drum Bag

12

Tas voor 22" x 18" bass drum

  • 1200 nylon stof
  • Voering van flanel
  • Geïntegreerde vijf-lagen versterking
  • Waterafstotend
  • Handvat aan de bovenkant, bodem en zijkanten
  • Etiketten voor naam en afmetingen
Leverbaar sinds Februari 2016
artikelnummer 380188
verkoopseenheid 1 stuk
Diameter in inches 22"
Depth in inches 18"
Colour Black
€ 129
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
1

12 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

afwerking

6 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
d
Perfect Powerpad
drummertam 09.03.2018
Had never seen these cases in the flesh but ordered to go with my new Tama G Bubinga kit.
These are very attractive and well made cases, fleece lined with quality zips!!
Very pleased with them, and great quick delivery from Thomann.
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
B
Bong 18.02.2019
This is an excellent quality bass drum bag! Nice plush padding on the inside and good quality leather on the outside and very good stitching with robust handles!
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
k
Feine Tasche
kräschpilot 18.08.2021
Ich hab mir die Powerpad-Taschen für mein Zweit-Set bestellt, das ich immer nur selber transportiere. Ich dachte mir, dafür reichen Taschen aus, denn auf den eigenen Kram passt man eben 110%ig auf, während die Roadies für das Ausgeh-Set ja doch mal 10 - 15 Zentimeter mehr Fallhöhentoleranz einplanen. Daher gibt es da eben die hochwertigen Kunststoffcases eines namhaften Mitbewerbers mit drei Buchstaben. Wie auch immer. Die Powerpad-Taschen sind echt super verarbeitet. Die Tasche für die Bass lässt sich gut tragen, entweder an einem Griff oder, wenn man lieber beidhändig trägt, mit zwei Griffmulden an den Seiten. Klasse! Der Reißverschluss ist leichtgängig und nervt nicht. Das Versenken der Trommel ist ein bisschen fummeliger, als bei einem harten Kunststoffcase, weil die Tasche halt nachgibt und flexibel ist, aber was soll´s. Das geht schon. Die Bass ist gut gepolstert und ich hab ein gutes Gefühl dabei.
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
H
Passt und schützt...
Harald298 06.12.2019
Sehr gute Verarbeitung und Handling.
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden