TC-Helicon GO XLR Mini

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
SN
GEWELDIG!
S Niemeijer 26.08.2020
Hij doet het perfect in combinatie met de Rode PodMic. Klein probleem ermee gehad dat er 1 lampje het heeft begeven, maar heb al contact gezocht met Thomann om dit op te lossen.

I
Geweldig audio interface voor live doeleinden
ImmanuelS 22.05.2022
Het interface is uiteraard bedoeld voor streaming. Het kunnen muten van jezelf en aanpassen volume van jezelf naar vershillenden sources is daarvoor uiterst handig. Echter is het wel zo dat het maar xlr poort heeft en niet voor muziek geschilt is tenzij je de line-in jack will gebruiken met een andere interface/pc.

De bouwkwalitijd is prima, maar omdat het deels plastic en aluminium is heeft het wat zwakken punten. De vier 3.5mm jacks zijn jammer omdat ze zwakker zijn dan 6.3mm jacks. Ik zou men aanraden voorzichtig te zijn met vervoer van de goxlr vanwegen de plastic onderdelen en de sliders.

Dv
Uniek item!
Danny van der Veen 04.01.2023
De GoXLR Mini zit goed in elkaar en heeft een prima uitwerking.
Soms alleen een beetje last gehad van wat stotteren maar dat viel reuze mee.

Bovenal een top ding!