TC-Helicon Mic Mechanic 2

Totaal oplossing in een doosje.
SnixMusic 27.09.2017
Klinkt erg goed. Het nadeel van zijn voorganger was de zeer beperkte opties tot combineren van galm en delay. Dat is nu opgelost. Zou het alleen wel handig vinden als de delay zou kunnen worden in- en uitgeschakeld met de galm intact. Door twee keer te klikken bijvoorbeeld. Maar dat is absoluut geen showstopper.
Jammer is wel dat hij flink wat Amperes trekt. Moet apart gevoed worden (ruim 600 mA).

a
niet wat ik zoek
autodidact 27.05.2021
met een klein budget iets vinden kan alleen als je wat minder veel eisend bent , de tc helicon is verder prima maar doet minder dan ik had gehoopt, ik hoopte op een vibrato mogelijkheid , dat zit er niet op als je iets zoekt voor alleen echo dan is ie prima, sterk ding en makkelijk te bedienen

Fantastisch vocale nieuwkomer van TC Helicon
Anoniem 04.02.2017
Heb hem net binnen en live getest deze Mic Mecanic van TC Helicon en heb er maar 1 woord voor " Geweldig "