U
The Eagles in a Box
Uppy 19.12.2020
Was in de zomer van 2019 onderweg in USA op route 66.
Ik hoorde een bandje ( dacht ik ) spelen maar bleek 1 gitarist te zijn met deze Helicon Voice Tone. Waaauw klonk super. Werkt erg eenvoudig, je stuur ongeacht elke gitaar naar binnen en reageert het apparaat op je akkoord mineur of majeur. Je hebt nog verchillende keuzes hoe je koor moet klinken maar gebruik zelf maar 1 stand en werkt fantastisch

Very Good!
SHoek 24.10.2020
Voor het eerst deze produkten van Helicon besteld. Ik gebruik het voor extra koortjes in de band. Het werkt super simpel en heeft echt een meerwaarde!

Het instellen van de knoppen is duidelijk. Het apparaat herkent de akkoorden die je speelt automatisch. De zang harmonieen worden daarop aangepast. Je kan ook in een bepaalde toonhoogte instellen.

Geweldig apparaat! Aanrader!