the box pro Achat 204

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Wow!
TImmetjuh070 14.05.2019
Ik wist niet wat ik moest verwachten van een 2x4inch voor 110euro.
Maar deze speaker klinkt best heel erg goed!
Gaat best hard en is goed effecient!

Het freq. bereik klopt wel, er komt vrij weinig laag uit.
Maar dat mag je ook niet verwachten :)

Het kastje weegt weinig, ziet er strak uit, en de kast is ook solide.

Klasse weer van de Achat serie.

I
Geweldig voor de prijs!
ItsMennyo 05.01.2022
Heb 2 van deze toppen al meer dan 2 jaar in bezit en worden nog steeds dagelijks gebruikt als studio monitoren met wat extra tweaks op geluidskwaliteit, maar ze klinken echt heerlijk en gaan hard genoeg! Eerst werden ze gevoed door een the box pro Achat 108 Sub A en dat was meer dan voldoende. De tops konden zelfs harder dan de kleine subwoofer dus heb sinds kort maar een nieuwe subwoofer (de the box Pyrit 212 Sub) in samenwerking met een nieuwe versterker met DSP (de the t.amp Quadro 500 DSP) aangeschaft in combinatie met deze 2 toppen en het klinkt nog steeds geweldig en de 2 toppen kunnen de grote Pyrit 212 subwoofer nog redelijk bijhouden mits je het volume niet op 100% zet! Weer een geweldig product aan mij verkocht Thomann bedankt!

Speaker voor horeca doeleinden.
Anoniem 03.03.2016
Wij hebben een horecazaak volledig ingericht met deze speakers.

het geluid verbaast me, in positieve zin . Natuurlijk moet je rekening houden dat je geen 100% bass weergave hebt , maar met de bijhorende baskast een goede combinatie.

We hebben ze in de testfase enkele uren laten lopen en ik mag zeggen dat dit product in zijn prijsklasse onvindbaar is elders. prijs / kwaliteit zeker aan te raden.