JR
Niet twijfelen maar doen!
Joey R 17.01.2019
Hoewel de lage prijs me in eerste instantie een beetje deed twijfelen over de kwaliteit is deze subwoofer verbazingwekkend goed! Goede houden kast, goede beugels, metalen flens en ook de achterkant heel degelijk.

Enige nadeel is wat mij betreft dat er geen mogelijkheid is om wielen te bevestigen aan de speaker zelf zonder te moeten boren. Daarnaast is een hoes ook aan te raden omdat je op de coating alles gelijk ziet.

Conclusie een hele degelijke speaker zowel qua bouw als geluid. Veel pro features op die je normaal pas op de hogere klasse in prijs vindt!

L
Top Product
Lucién 10.01.2019
Zeer tevreden over het geluid. Dit is mijn eerste actieve set speaker . En vergeleken met de prijs ,een echte aanrader. Vaker spullen gehaald bij Thomann, maar dit is voor mij top.
Dankjewel Thomann crew !!!!!!!