the sssnake IPP1060

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
TB
degelijke basic kabel
Tim Bosch 04.03.2020
Een fatsoenlijke stevige kabel van het huismerk.
Word gebruikt om gitaren aan te sluiten om versterkers en op een lijntje vanuit het mengpaneel naar een externe recorder te leggen.
De kabel is lekker flexibel en heeft bescherming aan de uiteinden van de pluggen. De veer zorgt ervoor dat de kabel niet of minder makkelijk knikt en dit zorgt ervoor dat je langer kan genieten van je kabel. Ik blijf mij altijd verbazen hoe de goedkope kabels soms beter zijn in prijs kwaliteit verhouding dan de duurdere concurrenten.
De geluidsoverdracht is van een prima kwaliteit, ik leen de kabel wel eens uit en heb er nog nooit klachten over gehoord.
De lengte van 6 meter is prima, vaak denk je dat hij te lang zal zijn maar je kan beter meer kabel hebben dan te weinig. Voordeel is dat je voor deze prijs nog makkelijk een keer een extra kabel koopt.
Enige nadeel dat ik heb kunnen vinden is dat hij soms wat moeilijk uitpluged uit een Zoom H6, maar opzich ook fijn om te weten dat hij gewoon stevig zit en niet zomaar los kan schieten.

Goedkoop is duurkoop
BassGuus 04.11.2021
Gaat snel kapot, kan beter een € 20+ kabel kopen dan kan je daar langer mee omgaan. 2 kabels gekocht van dit beide minder dan 10x gebruikt, allebei stuk.

Perfect.
Barbatron 28.02.2022
De kabel moet wat deze moet doen en is super goedkoop.

Precies wat je wilt
ArjanW 02.08.2021
De prijs van deze kabel is echt spotgoedkoop en de kwaliteit is supergoed. Deze kabels gaan zeker niet snel kapot en de uiteinden zijn mooi afgemaakt met ijzer zodat de punten niet snel afbuigen. (dit had ik wel bij mijn vorige kabels) Ik ben er super blij mee! Dit was precies wat ik zocht!

klein handvat
Hackfort 13.02.2024
doordat het stevigere gedeelte van de kabel klein is, gaat het bij mij de gitaar in zegmaar. Ik moest steeds trekken aan het zwarte zachtere gedeelte, ging daardoor snel kapot. Als je een gitaar hebt waarvan het gat wat dieper is, koop dan een kabel met een wat groter gedeelte waar je aan kan trekken (handvat).

Basiskabel voor instrumenten met jack
Anoniem 21.10.2016
Ik heb twee van deze kabels gekocht om mijn gitaar te kunnen gebruiken in combinatie met de Ditto X2 looper, waarbij de ene kabel van de gitaar naar de looper gaat en de ander van de looper naar de versterker. Daarvoor is 3 meter meer dan genoeg, zeker als je er 2 hebt en dus in totaal 6 meter. Ik had al een gitaarkabel van Fender zelf, maar deze was gemaakt van een soort materiaal wat nogal stroef was, wat mij hinderde bij het gebruik op stroeve materialen. Deze kabels zijn echter gemaakt van een soort glad rubber, wat fijn aanvoelt en geen stroefheidsproblemen veroorzaakt. Het enige minpuntje van de kabel is de kop van de kabel, de jack zelf. Je kan als het ware de kop eraf draaien met de hand waardoor hij niet stevig is en uit elkaar kan vallen. Ik heb dan ook de eerste keer de kop vrij stevig vast moeten draaien, wil ik hem ongehinderd kunnen gebruiken. Bij elkaar is deze kabel zeer goed voor zijn prijs en gebruik ik deze zonder problemen!

r
ronald2 21.01.2024
Top Kwaliteit en zeer tevreden mee op naar de volgende bestelling

V
Je hebt nooit een te lange kabel
Vin71 29.09.2020
Ik gebruik deze sssnake IPP1060 in een relatief kleine kamer (13 vierkante meter). Toch verbaas ik mij er iedere keer over dat ik die zes meter veelal tot het maximum gebruik. daarnaast is het ook erg handig om de bewegingsvrijheid te hebben tijdens het gitaarspelen. zodat je je opstellen ook aan kan passen in de loop van de tijd zonder dat je bang hoeft te zijn dat je kabels het niet gaan redden. Verder zijn de connectoren van goede kwaliteit en zullen ze lang mee gaan.

Dus tegen mensen die twijfelen of 6 meter niet te lang is zeg ik gewoon doen, het zal je namelijk verbazen!

L
THE Sssnake IPP1060 Review
Leonardvs 29.06.2019
Don't let its price fool you I've had this cable since 2015 or so... it has survived so much complete stupidity and heavy handling.... it has seen kings die. It has seen empires forged and destroyed through war. short answer : looking for a cheap cable? buy it now!

Pros: Long lasting ,clear.
Cons : eh none

Goed product, geen lange levensduur
Max:) 12.07.2021
Ik was voor een paar maanden in het bezit van deze kabel, heb er zeer veel plezier uitgehaald, maar het is zeer jammer dat na 6 maanden van gebruik, de kabel het heeft begeven. Ik ben toen overgestapt naar een duurdere Fender kabel die ook heel goed werkt! al met al, als je een tijdelijke kabel zoekt voor een hele lage prijs, is dit een top aanwinst!