the sssnake SK367M-015 Patchcable

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
JM
Slim!
Jon Moreau 25.12.2017
Ik vond altijd al dat kleuren het leven mooier mooier maken maar ook makkelijker als het gaat om het snel overzien van een situatie. Deze snoertjes kunnen je in een oogopslag laten zien waar een en ander zich in de keten bevind. Mijn snoeren waren altijd zwart en nog meer zwart. Geloof me, als die elkaar kruisen weet je vaak niet waar het heen gaat, zeker niet op een podium bij weinig licht, achter een mengpaneel waar je niet goed bij kunt etc. Slim van Thomann en het oogt ook nog eens vrolijk.

Patchcables
Anoniem 09.07.2016
Dit is een relatief goedkope set patchcables. De kwaliteit is (vanzelfsprekend) niet even goed als de duurde varianten, maar voor deze prijs is er niets mis mee.

Deze patchcables zijn met name handig voor mensen die willen experimenteren met pedalen, maar nog niet veel geld er voor willen neerleggen.

k
Perfect voor thuis
kndw 26.05.2021
Heb de kabeltjes sinds kort in gebruik om thuis een paar effectenpedalen aan elkaar te verbinden. Ze voldoen daarvoor prima. Het zijn niet de meest robuuste kabels, dus voor professioneel gebruik waarbij ze veel bewogen worden zijn ze misschien minder geschikt.

useful and works great
Romanx 22.07.2021
the different colours are useful for organisation purposes

the material feels good and isn't restrictive, so its very useful for patching pedals close together

c
gewoon goed
communi 12.05.2017
geeft signaal goed door en gaat lang mee.
met mijn 2 jaar zwaar gebruik is er 1 kapot gegaan. en dat kwam door mijn eigen fout.
met zulke korte kabels maakt het niet heel veel of ze super goed zijn. tenzij je meer dan 10 pedalen hebt, dan zou ik wel een stapje duurder gaan.

kabels zijn lekker kort maar soms te kort. als je alleen hele korte kabels nodig hebt zou ik zeker deze doen. maar voor mij was het handiger als ik voor de 30cm variant ging.

verder een goede kabel voor een goede prijs.

doen het werk, maar houden het niet lang uit.
Sybster 22.02.2021
na licht gebruik eigenlijk meteen kabelbreuk, en daardoor dus ruis.
degene die het wel goed doen zijn prima en ik mag ook niet te veel verwachten voor deze prijs. daardoor ook makkelijk vervangbaar.

z
Top
zoeg 18.03.2021
Heel fijn dat ze verschillende kleuren hebben en top voor het verbinden van pedaaltjes. Erg blij mee!

Ed
Op mijn pedalboard
Erik de Perik 09.03.2021
Ik gebruik deze kabels op m'n pedalboard en in m'n rack. Gebeurt weinig mee en ze doen dat prima.

Anoniem 08.03.2016
Goede patchkabels die gewoon precies doen wat ze moeten doen. Ik heb 2 van deze setjes kabels tussen mijn pedalen zitten (9 pedalen) en alles klinkt gewoon goed. Ik verplaats regelmatig de kabels tussen mijn pedalen en nog geen enkele kabelbreuk gehad. Ook zijn deze kabels flexibel genoeg om tussen een rij mini pedalen te zitten zonder dat alles begint te schuiven door spanning op de kabel.

Goed werkende, goedkope kabels
Anoniem 08.12.2016
Deze kabels gekocht om mijn effectpedalen aan elkaar vast te maken om wat opgeruimder te spelen. Ik zat wel te twijfelen tussen de rechte jacks en deze, maar ben uiteindelijk voor deze gegaan omdat ik vond dat de uitsteeksels van de rechte jacks toch wel in de weg konden zitten bij het meenemen van de spullen. De kabels zijn ook zeer wendbaar, waardoor ze in alle mogelijke manieren kunnen worden opgesteld. De kleuren geven een mooi effect en op de geluidskwaliteit is niets op te merken. Erg goede prijs voor zo'n goed product.