1974 Klantenbeoordelingen

the sssnake SK369M-15 Patchcable

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Gaan nogal rap kapot
MarySpector 09.04.2019
De kabels zijn bij mij, hoewel ik ze goed behandeld heb vrij rap kapot gegaan. Binnen de 2 weken, zonder ze te manoeuvreren.

TV
Mooi setje kabels
Tommy Virgo 20.09.2021
Gebruik de set voor mijn kleine live setup, de kleuren helpen de boel overzichtelijk te houden. En wat kortere kabels zodat het niet een overdreven berg kabels wordt.

CM
Goed genoeg
Clavis Muziek 22.06.2021
Voor in de studio met (quasi) vaste setup is dit betrouwbaar genoeg. Ik zou het echter niet durven gebruiken in live situaties. Ik weet uit ervaring dat dit soort kabeltjes het dagelijks manipuleren niet goed aan kunnen. Voor mijn studiosetup is dit wel goed genoeg. Ik raak ze niet aan.

B2
duidelijk
Ben 2 09.07.2020
Stevige kabels, handig met kleurenaanduiding, en goed afgewerkt.

Gewoon goede patchkabels
Anoniem 27.09.2016
Ik heb inmiddels vele tientallen patchkabels. Lange, korte, dikke, dunne, stugge en soepele, etc.
Hoewel deze patchkabels erg goedkoop zijn in verhouding met andere die ik heb, vind ik ze eigenlijk gewoon meer dan goed. Ik merk in gebruik in mijn thuisstudio niet veel verschil met de dure kabels die ik heb. Misschien vind ik deze nog wel fijner, omdat de stekkers niet zo groot zijn en de kleuren erg handig zijn bij het patchwerk.
De afwerking is goed en van alle tientallen kabels die ik van dit merk heb, is er tot nu toe geen een defect geweest of geraakt. De kwaliteit is dus gewoon ook na jaren gebruik prima gebleken.
Voor mij geen andere kabels meer dan deze patchkabels. Prijstechnisch zeer interessant en voor mijn thuisstudio meer dan prima kwaliteit en levensduur.

DM
Prima kabeltjes
Dubroom.org Messian Dread 09.05.2021
Prima kabeltjes voor de achterkant van je patchbay en rack apparatuur.

m
Goede prijs en doet zijn werk
mivaho 11.09.2019
Had een paar kabels nodig van mijn synth naar audio interface. Nu heb ik er meteen een aantal extra. Zijn voor thuisgebruik dus redelijk statisch.

Tot nu toe heel tevreden mee.

FC
geen beste koop helaas
French Cleaners 31.08.2023
Zelfs na weinig gebruik kwamen bij een paar kabels kabelbreuken voor. ik gebruik ze niet meer

Ongelofelijke prijs voor goede kwaliteit
Edwinvanderputten 14.01.2019
Waarom meer betalen...? Het zijn erg nette kabels, werken goed, netjes afgewerkt en ze kosten (bijna) niets! Doen dus!

O
So far so good