the sssnake SK369S-03 Patchcable

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Perfecte patchkabels
D.V. 07.01.2018
Ik heb inmiddels vele tientallen patchkabels. Lange, korte, dikke, dunne, stugge en soepele, etc.
Hoewel deze patchkabels erg goedkoop zijn in verhouding met andere die ik heb, vind ik ze eigenlijk gewoon meer dan goed. Ik merk in gebruik in mijn thuisstudio niet veel verschil met de dure kabels die ik heb. Misschien vind ik deze nog wel fijner, omdat de stekkers niet zo groot zijn en de kleuren erg handig zijn bij het patchwerk.
De afwerking is goed en van alle tientallen kabels die ik van dit merk heb, is er tot nu toe geen een defect geweest of geraakt. De kwaliteit is dus gewoon ook na jaren gebruik prima gebleken.
Voor mij geen andere kabels meer dan deze patchkabels. Prijstechnisch zeer interessant en voor mijn thuisstudio meer dan prima kwaliteit en levensduur.

nooit zonder
D.Faassen 30.05.2020
patchkabels in diverse kleuren, lengtes en met verschillende connectors... bieden altijd uitkomst in wanhopige momenten.

Oops, too short!
Anoniem 18.05.2015
Mind you, these cables are very short! If you're planning on using these for patch bays, I suggest you go for 60cm or 90cm. These will only work if you need to connect sockets that are close to one another. Furthermore, these are a bit cheap in quality. If have some more professional ones that feel much more solid than these. They do work, but I don't feel I can really rely on them to work forever.

JK
Prima, wel wat kort
Jan K 12.05.2017
De kabeltjes zijn wat korter dan ik verwachtte. 30 cm is inclusief het plastic deel van de jackpluggen. Het flexibele kabeldeel is slechts 20 cm.

Verder functioneren ze prima en de prijs is OK.

br
kabel
benny rock 26.07.2019
werken niet allemaal,hier toch maar kost te weinig om terug te sturen, afwerking goed, gebruiksgemak ok

Goede standaard patchkabel
Anoniem 05.09.2016
Net zoals de langere variaties een goede kabel voor studios en muzikanten die met een beperkt budget zitten. Degelijke kabels voor een lage prijs. Indien deze even lang meegaan als mijn andere the sssnake kabels, ben ik zeer tevreden.