WJ
Veel voor weinig
Weerman John Bernard 21.02.2019
Heeft U dat ook wel eens dat u alweer misgrijpt bij het aansluiten van een nieuw of vintage muziek instrument of 19inch effect apparaat. Ik heb dat om de haverklap. Ik moet dan in 1 van de zoveel kratten naar een kabeltje zoeken dat ik nodig heb. Vaak zijn dit oude kabeltjes van discutabele kwaliteit of net met de verkeerde pluggen aan 1 van de zijde; Wat dan weer als gevolg heeft dat je 1 van die kanten met een in een ander krat gevonden verloopplug/kabeltje verlengd zodat de aansluiting wel gemaakt kan worden.

Conclusie: Zorg dat je altijd een bosje van deze gekleurde kabels, die op ieder professioneel studio of live instrument/effect kunt aansluiten. Een Jack aansluiting vind je bijna op ieder apparaat. Van deze degelijke kabels heb je er nooit teveel.

Het enige minpunt van dit product wat ik kan bedenken is: dat het leuk zou zijn als je de kleurencombinatie zelf zou kunnen samenstellen.

L
Leonellim 03.02.2018
Gebruik:
Patch verbindingen maken tussen componenten onderling en patchpaneel

Positief:
Door diverse kleuren zijn de kabels makkelijk te onderscheiden.
Prijs kwaliteit verhouding.
Kabellengte volstaat.
Voldoet aan verwachtingen.

Negatief:
geen

AL
prima kabels
Alain Labrie 11.11.2020
Prima kabel, doet wat het moet doen. Geen audio verlies.