the sssnake SXX8030

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
goede oplossing voor bekabeling in rekken of studio
D.I.S.C.O. 24.03.2019
Dit is naar elke standaard een goedkope kabel. Maar hij werkt prima als je in de studio of in een live-rack dingen vast wil bekabelen en is dan tientallen euro's goedkoper en compacter dan losse XLR kabels. Wij hebben er twee tussen de monitortafel (A&H mixwizzard mon) en de digimixer (XR18) in een permanent bekabelt rek. En dat werkt prima.
voor een stage snake raad ik wel eerder een "the sssnake M-Studio" of zoiets aan. Dat is degelijker voor zulk gebruik.

Robuust
RobbeG 27.05.2021
Degelijke snake met goede signaaloverdracht en kwaliteitsvolle afwerking.

L
Matig tot slecht
Lei70 02.05.2023
Ik gebruik deze om van splitters naar soundcraft uir24 uit te gaan.
Maar heb hierbij moeten constateren dat deze er niet geschikt voor zijn.
Doordat ze niet goed afgeschermd zijn pakken ze (zichtbare) maar niet hoorbare storingen op van waarschijnlijk internet zender van de mixer.
Ik gebruik ze nu om van splitter uit te gaan naar snake.

DB
Weinig strain relief dus snel defect, ook in een rack dat nooit verplaatst wordt
Daan Berg 20.08.2023
Ik kan dit product helaas niet aanraden. Op zich prima stevige buitenlaag rondom het middenstuk. Helaas zijn de uiteindes van érg dun koper (ongeveer ter dikte van een tulpkabel die je bij een camcorder uit 2003 krijgt) en zijn deze uiteindes niet voorzien van voldoende strain relief. In mijn eigen ervaring is dit product binnen een half jaar defect gegaan door het eigen gewicht. De snake is netjes opgebost in het rack maar zelfs het gewicht van de deelkabel zélf is voldoende om kabelbreukjes te veroorzaken bij connectoren.

You get what you pay for.
Dezzis 23.01.2020
Kabel is soepel en voelt redelijk solide aan. Pluggen zijn niet heel erg slecht, maar voor thuis gebruik prima kabel voor het geld. Ik ga er zelf echte pluggen opzetten en kijken hoe de kabel bestand is tegen variërende omstandigheden.

K
LB
Kumantie 11.01.2023
Deze gebruik ik voor mijn inear systeem. Flexibel is deze wel. Niet stug.

Perfect voor zijn prijs
JesseST 05.08.2019
deze 8pair kabel doet wat hij moet doen.

ik heb zelf (voor de veiligheid) wel alle solderingen iets verstevigd.

Prima kerel en niet duur
Teunvanirsel 05.01.2023
Deze kabel gebruik ik om mijn interface en mengpaneel naar elkaar te patchen. Dat werkt uitstekend en maakt de kabelchaos ineens heel overzichtelijk. De plugs zijn genummerd waardoor het altijd duidelijk is wat waarheen gepatcht moet worden.

Zooals omschreven
Priksma 12.06.2023
Perfect geleverd. Snel en correct.