the sssnake SPP8030

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
r
Opgeruimd staat netjes
ron1953 07.11.2020
Na jaren tegen enorme bossen kabels te hebben aangekeken, nu eindelijk een perfecte opgeruimde studio. Meteen 2 van deze 'kabelbomen' aangeschafte en......GEWELDIG hoe netjes aller er nu uitziet. De kwaliteit is perfect en goed in balans met de prijs. Kortom.....een echte aanrader

goeie kabel, geen crosstalk
Anoniem 07.01.2017
Ik heb twee van deze kabels in gebruik om mijn analoge mixer en audio interface met mijn patchbay te verbinden. Vroeger had ik een gigantische bende aan kabels achter mijn rack liggen, maar deze multikabels hebben dat in een klap opgelost.

Ik heb nooit iets gemerkt van crosstalk. Zeer goede kwaliteit. Voor een kabel van twee centimeter dik vind ik ze behoorlijk soepel. De buitenkant is van een rubberachtig kunststof gemaakt waar wat rek in zit, en het voelt allemaal heel degelijk aan.

MW
Nice Multicable
Mark Wagenaar 07.09.2021
Mooie multikabel voor weinig geld. Prima kwaliteit!

Handige Multikabel
Anoniem 13.04.2016
Geweldige prijs kwaliteit verhouding, je kan een duurdere procap kopen maar voor dat geld heb je 3 van deze dus een zekere aanrader en als er een plug stuk zou gaan zet je er zo een nieuwe op.

PJ
mooie kabel en doet wat het moet doen
Paul Jansen 19.01.2023
8 jacks binnen no time herkennen en aansluiten. Idialer kan het niet. Het gaat dan weliswaar op kleur ipv nummer maar dit houdt het alleen maar extra overzichtelijk.