the sssnake SM6BL

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Better than i thought!
Anoniem 06.01.2017
I bought my first sssnake blue cable around a year ago, and it's still there! I even tied 2 of them together (with tide-rips) for my Tommics!

At first when buying the cable i estimated it would last for about 6 months or something, because the price was this low.

a year later i'm still using them, and i'm having not a single complaint. The connectors are pretty strong, the cable still sends without any fails, and of course: the color didn't fails.

I have to take a note though. I've been using it in my home studio only until now. I'm not really looking after them, but they don't suffer any "live"-conditions, like beer, people walking on them, misfortunes etc. etc.

Still, i'd recommend it for people who want an extra spare cable, want to use it at home, and for rehearsals. They're better than you'd think at first (price)look.

Topkabel
Anoniem 27.01.2016
Ik heb persoonlijk een slechte ervaring met goedkopere kabels omdat er vaak slechte connectoren opzitten. Dat is bij deze kabel anders. De connectoren lijken meer op de bekende Neutrik connectoren dan op de goedkope connectoren die met schroefjes in elkaar zitten. De matte kleur blauw is ook lekker fel en niet van dat vieze blauw, dus de kabel valt lekker op. Nog nooit problemen mee gehad.

Rd
Heel erg fijn
Robin de Hitmachine 17.12.2019
Heb een tijdje terug meerdere van dit soort kabels gekocht en zeker in de studio zijn ze ontzettend handig om signalen uit elkaar te houden. Klinken erg goed en zijn voor deze prijs je beste deal.

j
goed en duidelijk
jaimyyYT/jaimyyYT-CREW 25.05.2023
dit is de enige kabel die ik in het blauw heb, dat is fijn zodat ik gelijk weet welke legte ik heb. Kwa functunatie werk ie ook goed. gewoon, zoals het hoort :)

Prima voor de oefenruimte
Bijlman 01.01.2020
Prima kabel voor de oefenruimte. Makkelijk om verschillende kleuren te gebruiken, dan weet je wie welke mic heeft.

s
6m slang
ssscan 11.07.2018
Goeie nix op aan te merken xlr kabels heb er zo enkele gebruikend in mn studio, geen schrik van hebben zijn goeie kabels, geen problemen mee, voelen wel dun aan, zijn ze ook.

c
prima maar niet geweldig
communi 08.11.2018
prima kabel en levert vrijwel geen ruis. kwaliteit is niet ideaal maar voor de prijs prima.
voor simpel en sporadisch gebruik doet deze kabel het zeker prima. maar voor het serieuze werk raad ik aan om toch een paar euro extra te investeren.

handig
D.Faassen 30.05.2020
Op zoek naar gekleurde kabel kwam ik uit bij the sssnake's van Thomann. Kennelijk is een volledig gekleurde kabel een zeldzaamheid, maar bij Thomann hebben ze die in vele gangbare kleuren, en ook nog zeer betaalbaar. handig hoor...

MiLaRe 04.05.2019
Soepele en zeer goede kabel!

doet wat een xlr kabel moet doen
Ben1991 05.05.2020
signaal doorgeven werkt super!