the sssnake SPP2015

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
g
SSSnake SPP2015
gmj1996 18.04.2018
Deze kabel is een zeer goedkoop alternatief voor een TRS-kabel. Voor mij wordt deze voornamelijk gebruikt om voor het switchen van kanalen bij een Boss-unit of een Digitech Jamman Delay. Kwaliteit is voldoende en ik verwacht er lang mee te kunnen doen.
In vergelijking met meegeleverde kabels van de eerdergenoemde merken is het opmerkelijk dat de kwaliteit véél hoger ligt: stevigere plugs en een dikkere draad.

Ik verwacht veel plezier van deze kabel te hebben en ik verwacht in de toekomst meer van deze kabels als back-ups aan te schaffen.

MM
Handig item.
Mean M.R. 13.03.2022
Ik gebruik deze stereokabel om de hoofdtelefoonuitgang can mijn interface uit te sturen naar een kleine 4x hoofdtelefoon splitter/versterker. Eenvoudige, handige oplossing.

O
Prima kabels
Omkara 23.11.2018
Ik gebruik deze kabels om mijn externe geluidskaart aan te sluiten op een mengpaneel. Veel meer valt er niet over te zeggen eigenlijk, behalve dat ik sinds mijn aankoop tevreden ben over de kwaliteit van het signaal.

Altijd handig
Matje 28.03.2020
Elke muzikant weet dat je nooit genoeg kabels kan hebben, dus ook deze is welkom bij de verzameling. Thomann's huismerk heeft me eigenlijk nog nooit teleurgesteld. Bestel er gerust meerdere ;-)

Best Buy
Anoniem 13.08.2016
If you're like me, you'll go through tons of cables in any given year. I have a couple of Klotz cables (expensive) and granted, they are sturdy. Sound wise they are on par with these.
So stop worrying and buy this one. or two. Good product and well worth the money!

f
stereo jack
forgotnickname 21.09.2020
gebruik deze voor de digitech fs3, werkt prima.

No-nonsense, veel plezier van
NickIsNotMyName 04.05.2017
Duurzaam en perfect afgewerkt voor zeer schappelijke prijs.

The sssnake kabel
Mroos 24.10.2022
Ik had een nieuwe kabel nodig dus kwam ik uit bij deze. Ik ben uiterst tevreden over de kwaliteit van de kabel, ik gebruik hem nu al een paar maanden en hij werkt nog steeds naar behoren!

Stevige kabel
Anoniem 02.08.2016
De kabel buigt niet snel bij het contact waardoor het contact goed blijft. Ik gebuik deze kabels al jaren en er is er nog geen een stuk gegaan. Geen ruis of brom, werkt prima.

Prima kabel
Gebruiker19746 06.02.2023
Prima kabel, kan altijd beter.