the sssnake YRK2030

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
BK
Bo K. 26.07.2017
Ik gebruik de kabel om mijn speakers aan mijn pc te koppelen en hij werkte gelijk perfect, ik hoor geen gekraak of ruis en de kabel voelt erg sterk aan, hij gaat zeker niet snel kapot.

De kwaliteit is perfect, ik heb geen enkele klacht, en de lage prijs maakt het alleen maar beter.

Echt een aanrader!

F
Een must
Filiep 21.03.2022
Lekker lange kabel , gewoon goed

Werkt perfect
Rogsca 06.12.2022
Ik gebruik deze kabel om mijn telefoon te koppelen aan de mengtafel. Het werkt gewoon goed. Heb hem nu ruim 2 jaar. Ik heb nog geen haperingen of breukjes in de kabel ontdekt. Hij gaat lang mee.

n
prijs/kwaliteitsverhouding is geweldig
niku. 27.02.2018
Ik heb deze kabels vaak nodig voor kleinere apparatuur aan te sluiten op mijn X32. waar zulke kabels lokaal 30 euro kosten en snel stuk gaan krijg je hier stevige kabels voor een veel lagere prijs. Ik heb m al meer dan 100 keer in en uitgeplugd, opgevouwen in dozen, ben er zelfs meerdere keren op gaan staan en hij werkt nog steeds.

CH
Does the job
Corey Ham 22.10.2021
This does the job when you are oldschool and do not use Bluetooth.

d
Prima kabel
dommel 04.06.2021
Dit is een prima verloopkabel van 3.5mm naar RCA stereo. Natuurlijk zijn er betere maar daar betaal je fors meer voor.

Perfect!
DennisGommans 07.06.2017
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Geen ruis en stevige kabel!

Goeie audiokabel
Anoniem 11.08.2016
Deze audiokabel van 'The Ssnake' gebruik ik al een hele lange tijd op bruiloften en feesten maar ook zelfs in de studio om muziek te draaien.
Nog nooit kapot gegaan of draadbreuk.

Geen minpunten.

mooie kabel
Anoniem 20.03.2017
doet wat hij moet doen

JP
Degelijke verloopkabel m jack tulp
Jan P. 272 17.03.2016
Degelijke kabel voor weinig geld. Waarom zou je ze zelf nog maken....