t.akustik DS4-1 Add-On

3

Akoestisch paneel met connector

  • Uitbreiding voor DS4-paneelsystemen
  • Dikte: 5,5 mm
  • Afmetingen (H x B): 1200 x 600 mm
  • Gewicht: 5,2 kg
Leverbaar sinds Juni 2019
artikelnummer 456774
verkoopseenheid 1 stuk
Type Absorber wall
Number of Panels 1
Height in cm 120 cm
Dimensions 1200 x 600 mm
Width in cm 60 cm
Toon meer
€ 69
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
1

3 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
i
Macht was es soll
ifeellive.de 06.05.2020
Musik-Unterricht in Corona-Zeiten erfordert besondere Maßnahmen. Ein "Spuckschutz" zwischen Schüler und Lehrer sorgt da für mehr Abstand und Sicherheit. Dafür habe ich mir das Panel bestellt. Montiert auf einem rollbaren Ständer kommt das Teil zum Beispiel beim Cajon-Unterricht zum Einsatz. Da reichen die Maße von 60x120cm aus.
Die Arcryl-Platte ist sehr stabil und absolut plan, keine Verzeichnung. Dabei ist sie leicht genug, um sie gut bewegen zu können.
Der Verbinder macht nicht den vertrauen erweckensten Eindruck. Ob er regelmäßiges Auf- und Abbauen im Toutalltag überstehen, ist fraglich. Im Studio dürfte das aber kein Problem sein. Und da ich nur eine Platte brauche, kommt der Verbinder bei mir eh nicht zum Einsatz.
Demnächst probiere ich noch aus, wie sich sich als "akustischer Reflektor" macht. Als "Spuckschutz" funktioniert sie schon mal super.
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
ho
Parfait !
house of rock 20.09.2020
Vraiment parfait vu le prix !
Rien à dire, l'isolation est impressionnante, le fait de pouvoir clipser d'autres panneaux est un vrai plus.

Je recommande fortement
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden