the t.bone free2b

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
t
super handig!
thatdrumdude 28.04.2020
Ik heb deze set enkele keren voor live zangoptredens gebruikt in een centerparks. ondanks dat er geregeld wat volk was, had ik prima bereik.

- Je kan uit 6 verschillende kanalen kiezen en dus voorkomen dat je met storingen zit op het signaal.
- De behuizing kan wel wat hebben en geraakt niet los van de microfoon als er veel mee bewogen wordt.
- Het indoor bereik van 30m klopt en heb er ook geen problemen mee gehad als de artietsen tussen het volk liepen.
- De accu opladen werkt handig via de meegeleverde kabel en gaat ook lang mee voor optredens. Het langste dat ik hem gebruikt had was ongeveer 3 tot 4 uur op een hele avond.

Het enige minpuntje is dat soms een artiest per ongeluk van kanaal kan wisselen als die niet op voorhand weet om van die knop af te blijven.

Top product voor repetitie
Anoniem 24.06.2022
Werkt goed, is snel opgeladen.

TO
Veel ruis
Toon Oomen 24.12.2022
Het is fijn dat het apparaat op digitale bandbreedte werkt. Alleen de ruis die het genereert vond ik te overheersend voor gebruik als spreek - en lichte muziek toepassing.