the t.bone HD 200

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Goede goedkope koptelefoon
TijsM 12.04.2020
Deze koptelefoon is zeer goed voor zijn prijs. Voor €20 verwachtte ik er niet veel van, maar het geluid is verrassend goed! Zeer goede hoge, maar ook lage tonen. Een nadeel is dat de koptelefoon niet heel fijn zit om langer dan 30 minuten te dragen. De kussens zijn een beetje te dun waardoor de koptelefoon met het harde plastic op je oren drukt.
Kortom, ik zou deze koptelefoon zeker aanbevelen als je een wat kleiner budget hebt, msar toch op zoek bent naar een goede drumkoptelefoon.

ok voor de prijs
Spraypaint 15.11.2020
Voor zijn prijs (ongeveer 20 euro) een prima koptelefoon.
Ik vind hem niet goed zitten vergeleken met andere modellen, die zijn vaak wat duurder.
Onze toepassing: in een museum gebruikt om een stuk muziek op af te spelen. Hiervoor is dit een prima hoofdtelefoon.
De klank is goed voor dit soort toepassingen. Maar ik hoor wel een verschil tussen deze en mijn veel duurdere Sennheiser.
Omwille van de klank en het draagcomfort zou ik hem liever geen hele dag in de studio op zetten. Maar voor onderweg is dit een goede hoofdtelefoon, zeker voor die prijs.

BG
Oncomfortabel en matige kwaliteit
Beau Gerbrands 28.10.2020
In combinatie met de Behringer Deepmind 12 levert een lichte ruis door de Phones output. De pads zitten op het oor waardoor het comfort, persoonlijk, minder is dan verwacht. Aan de andere kant is dit niet raar voor deze prijs. Ik raad voor elke beginner een betere koptelefoon aan en professionals zullen deze waarschijnlijk niet overwegen.
draagcomfort

Prima headphone voor het geld.
ErikdT84 11.07.2021
Ik gebruik hem voor mijn digitale piano of voor tracking. Daar is het product uitermate prima voor. Verwacht echter geen studio sound kwaliteit en gebruik de headphone niet om te mixen.

a
Nette eenvoudige koptelefoon
adonet 16.01.2020
De koptelefoon werkt prima en geeft voldoende klank voor een fijn gebruik bij een drumstel, maar ook bij een tablen of smartphone waarop veel ge YOUTUBEt wordt.

zeer tevreden
Niels123 01.11.2019
ik ben zeer tevreden over de HD200.
goed geluid, prima draagcomfort.

K
LB
Kumantie 11.01.2023
Ik heb geen dure SHure nodig.
Deze doet niet onder voor Shure en al dat soort dure merken.
De bas in mijn oor,... GEweldig!!!!!!!!!!!!!!!!

j
Goeie sound!
jatto 26.02.2020
Koptelefoon bij de elctrische piano. Voldoet prima! Goede kwaliteit/prijsverhouding. Zit redelijk licht en goed afstelbaar.

ThomannKlant 19.11.2023
Sluit redelijk af voor de prijs. Linker oorschelp is helaas wel stuk na 2 maanden. 3m kabel blijkt vervelend lang in de praktijk.

hoofdtelefoon
Peer545 27.12.2020
Leuke hoofdtelefoon, doet wat ie moet doen, er had wel iets meer bas in gemogen, verder een top app.