AL
Alain Labrie 11.11.2020
Werkt uitstekend, degelijk gemaakt en effectief. Het zou wel handig zijn om als optie een bijpassend statief te leveren. Het was even een puzzel om het (recht) op de juiste hoogte te krijgen. uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Doet wat hij moet
Mancunian 21.08.2023
Je merkt een duidelijk verschil met en zonder dit screen. Het enige nadeel is dat je deze grotendeels of zelfs alleen maar zittend gaat gebruiken en dat maakt zingen dan weer lastiger, waar je toch liever bij recht staat. Uiteindelijk staat hij daardoor meer op de kast dan dat ik hem gebruik, maar dat is een inschattingsfout van mij en kan ik het product niet op afrekenen.

Fijn Voor Droge Vocals
Stinna 24.10.2021
doet goed zijn werk en zorgt voor fijne opnames

K
KevinPascal 19.09.2020
Top! Super Goed voor recording in bedroom!

Goed product voor de prijs
Ananan 25.10.2022
Handig met opnemen vocals, of andere zaken in suboptimale ruimte. Past goed op een mic stand (wel redelijk zwaar, dus voorzichtig neerzetten).