Goede opname verzekerd
TonH 25.07.2019
Aansluiten op de computer eenvoudig en direct herkend; door dat je de koptelefoon op de microfoon kunt aansluiten hoor je goed wat er wordt gezegd, maar zonder dat microfoon en koptelefoon gaan zingen. De kwaliteit van de opname (met Audacity) is goed in te stellen en ik moet zeggen, ik heb nog nooit een microfoon aan de computer gehad met zo'n kwaliteit. Aanrader!

C
prima microfoon voor de prijs
Cedar 28.01.2022
Voor de prijs een erg goede microfoon

-2 popfilters zijn in de verpakking
-een koptelefoon kan verbind worden met de microfoon
-mute knop
-goede geluid kwaliteit

minpunt
-moeilijk in elkaar te zetten zonder handleiding

kortom: prima prijs, goede microfoon

Vervelende LED zonder kap
Rundy 23.02.2022
Zoals andere reviews al zeggen prijs kwaliteit is goed, maar gebrek aan handleiding is opvallend. Wat ik weinig terug lees is de penetrante leds.

Mv
The t.bone review
Matthijs v Z. 08.08.2021
Geweldige materialen voor de prijs.
Geluid is goed genoeg, het is zeker beter dan de meeste gaming headsets maar het is geen studio microphoon kwaliteit.
Afwerking is goed, hij komt zelfs in een carry-case

G&
Gert & Patrick 11.05.2020
Degelijke micro. Hij is exact hoe hij er uit ziet. Wanneer je hem echter draagbaar (in de hand) wil gebruiken, durft het gebeuren dat de usb-kabel loskomt.
Hij neemt ook vrij veel omgevingsgeluid op. Dat is vervelend hoorbaar in de koptelefoonuitgang. Echter op opname is dit niet hoorbaar, dus dat zit wel goed.
Voor een leek als ik, is het een goede eerste usb-micro.

Zeer goed en compleet
SETdc 30.03.2020
Heb weinig vergelijkingsmateriaal maar ben zeer tevreden over deze microfoon. Wel jammer dat er niet meer opties op zitten zoals volume regelaar ofzo. Maar hij is wel makkelijk te gebruiken zo.

Ik gebruik hem nu voor mijn podcast via zoom vanwege afstand/corona en dat werkt goed.

Een Prima Microfoon voor een low budget prijs
Soundvision 11.01.2021
De T.Bone SC 420 USB, is een degelijke microfoon met een zeer goede opname kwaliteit & de playback geluid is goed, alleen je hoort wel veel omgevingsgeluid in de playback bij opnames als je in een normale ruimte zit, maar is niet terug te horen in de opname zelf.
Ik gebruik hem zelf in een geluidsdichte Sound Booth en heb dan ook geen last van omgevingsgeluid in de playback bij opname.

+ punten:
Goede opname kwaliteit.
low latency.
stevig behuizing.

- Punten:
omgevingsgeluid hoorbaar in de playback / in een normale ruimte.

geen hoofdtelefoon volume op de microfoon zelf.

OD
Budgetvriendelijke USB microfoon.
O'Niels Disco 09.01.2021
Wordt gebruikt voor internetradio en geeft een helder en duidelijk geluid. Stevige voet zorgt dat de microfoon stabiel blijft staan en het plopfiler doet z'n werk. Voor dit bedrag een degelijke microfoon voor de hobby dj.

Z
The T.Bone SC 420 USB Desktop-Set
Zuidema 11.01.2021
Deze set heb ik aangeschaft omdat ik snel een aantal voiceover moest inspreken. De kwaliteit viel mij niet tegen, het was een prima kwaliteit voor de prijs. Het grote nadeel is wel dat ik het niet op mijn mengpanelen kan aansluiten, vanwege de usb aansluiting. Maar verder is het een prima aparaat.