the t.mix mix 502

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Prima mengpaneeltje
MuziekschoolTB 26.12.2018
Heb deze gebruikt op het podium als monitor paneeltjes. De muzikanten kunnen zo de volumes van het monitor signaal en hun eigen instrument (doordat erbij in te pluggen) zelf regelen.

Deze mengpaneeltjes voldoen hier prima voor. Heb ze alweer 2 jaar in gebruik. Nog geen problemen mee gehad. Geen minpunten.

HB
Doet goed wat moet.
HAL Berkers 04.06.2019
Lage prijs maar voldoende prestaties.

Ev
Eenvoudig, maar doet wat het doen moet
Edwin van der Putten 10.05.2023
Voor dat geld is het een prima mixertje! verwacht geen wonderen, maar ideaal in bepaalde settingen als hands-on apparaatje. in mijn geval om altijd een klein oefen-mixertje bij me te hebben in mijn rugzak.

Verder netjes afgewerkt en klinkt, zoals alle producten van dit merk, prima!

h
Praktisch ding, veel ruis
harmen 31.05.2017
Live gebruikt voor versterking van in-ears voor onze violiste. De adapter moest een eind weg gelegd worden om geen gigantische zoem te veroorzaken, maar zelfs dan is er op alle kanalen nog aardig wat ruis te horen.

Verder werkt alles wel, en in situaties waar er geen hoge volumes gebruikt hoeven te worden, zal het vast OK functioneren.