Handige powerunit
RuudB 08.02.2022
Ik gebruik deze stroomverdeler in een dubbel 19" rack met eurorackmodules en effectapparatuur. Dan is de dubbele aan/uit schakelaar superhandig.
Wat niet zo handig is, is de positie van het 220 snoer. Dat zit aan de zijkant en belemmert een gemakkelijke inbouw. Ik had liever een afneembaar snoer aan de achterkant gezien. Daar is ruimte voor.
Vandaar 4 sterren, anders waren het er 5 geweest.

TN
Let op ! Stroom toevoer zit eventueel in de weg van je rack.
The Nelisch 09.05.2022
Goed gebouwd en werkt prima, echter is de zijkant waar de 230V kabel uit het chassis komt ook op de plek waar mijn rackrails zitten. De foto's op de webshop laten dit niet duidelijk zien. Het gat tussen kabel en rackoor is slechts 13mm. De diepte van de rackrails die ik gebruik zijn 18mm.

Ik vind dit daardoor een vreemd ontwerp. Ik heb na 2 uur knutselen (don't try this at home !) zelf het gat verplaatst 5 cm naar achteren zodat ik hem in mijn DIY 19 inch tafel rack rails kan hangen. Dus mijn garantie is helaas bewust vanaf dag één verlopen, ik had geen zin om hem terug te sturen en iets anders te zoeken wat exact dezelfde specificaties heeft omdat ik verder wil met het inrichten van de studio.

Kortom, goed apparaat maar slecht ontwerp m.b.t. de stroomtoevoer.

Akikaze 29.03.2021
Ik heb de t.racks Power 16 S aangeschaft omdat ik aansluitpunten in de studio tekort kwam. Ik gebruik de t.racks Power 16 S niet in een rek maar als een gewone stekkerdoos en vanwege ruimtegebrek met de aansluitpunten naar onder en boven. Misschien is er een markt voor een versie zonder rek-oren. Die zou ik dan kopen.
Positief:
- maar liefst 16 aansluitpunten in een behuizing! Tot nu toe moest ik genoegen nemen met maximaal 10.
- voor elke groep (van 8) een schakelaar
- robuuste indruk.
Minpunten: - het netsnoer had langer (4m) mogen zijn
- schakelaars hebben dezelfde kleur (oranje) waardoor verwarring mogelijk is.

FG
doet wat hij moet doen
F. Gurski 10.10.2023
Ik heb deze stekkerdoos gekocht omdat ik nogal veel op en rondom mijn bureau heb staan wat stroom nodig heeft. De stekkerdoos ligt onder de zijkant van mijn bureau (dus niet in een rack). Het is vooral fijn dat ik de keus heb of ik iets voorin of achterin wil aansluiten en dat je de voor- en achterkant apart kan aanzetten. Hierdoor kan ik ook stroom besparen. Ik heb nog geen problemen ondervonden en ik heb hem toch al even in gebruik dus het is een prima product.

Perfect, veel aansluitingen
JWBosch 28.02.2020
+ Veel schucko aansluitingen
- Niet zonder schakelaars te krijgen
- Moeilijk in te bouwen door de aanvoerkabel aan de zijkant.
Wordt gebruikt een een video rack met diverse apparaten die spanning nodig hebben. Ook extern regelmatig veel spanning aansluitingen nodig (Monitoren, actieve verlopen e.d.)

C
Ideaal voor in studio rack
Coolen 22.10.2021
De los van elkaar te schakelen voor en achterkant zijn voor mij ideaal, evenals de hoeveelheid stroompunten.

Onhandige hoek, verder top
Eigenraam 26.01.2023
De stroomkabel om de unit te voeden komt onhandig uit de zijkant, hierdoor prutsen om deze in te bouwen. Had liever een eurostekker input gezien dan een ingebouwde, die redelijk kort is.

dm
ideaal apparaat.
danny m 11.08.2017
Ideaal apparaat om je stroom te verdelen in als buiten je rackje. netjes afgwerkt

WS
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Wouter Smeding 28.12.2022
Voor een betaalbare prijs een prachtig 19'' Power verdeler met 16 slots! Ideaal!

JS
JB SOUND 31.08.2022
Zeer net apparaat met voldoende stekker ingangen zo wel voor als achter met 2 x een 16ohm zekering ter beveiliging.