MV
Fijne aankoop
MC Vuile Hond 04.12.2018
Eerst een paar stuks besteld om de akoestiek te kunnen testen, beviel naar behoren. Zojuist nog 19 stuks besteld voor het bekleden van mijn studio. Over het algemeen betaal je altijd de hoofdprijs voor dit spul. Erg fijn dat er goedkope alternatieven zijn voor mensen met een klein budget zoals mij.

Verder zijn de stukken mooi recht afgesneden en worden ze netjes geleverd in een doos zonder opgerold te worden. Dankjewel Thomann!

Zoals omschreven
Gilz 30.08.2020
Gebruikt ter vervanging van het oude isolatie materiaal voor mijn hoornboxen en was zoals omschreven en sluit daarom aan op mijn verwachting. Oude schuim viel na 20 jaar uit elkaar bij licht contact, Na vervanging kan ik dus weer 20 jaar vooruit!. Geluid is onveranderd goed.

Geluid isolatie
Anoniem 15.07.2016
Ik heb deze matjes aangeschaft om mijn muziek-kamertje een beetje meer te isoleren.
Dit, om geluidsoverlast te voorkomen, maar ook om onze eigen oortjes te beschermen en de akoestiek te verbeteren.

In eerste instantie was ik van plan om alleen de onderste helft van de muren te bekleden, maar ik heb al een beetje gemerkt dat dit niet voldoende resultaat gaat geven.
Binnenkort dus nog maar een stapeltje matjes bij bestellen...

Als je het geluid echt goed wil isoleren en serieus resultaat behalen, is het misschien raadzaam om voor wat dikkere matjes te kiezen.

the t.akustik HiLo-N25
Henzley 18.09.2019
Wij hebben deze absorptie platen gebruikt om ons kerk ruimte geluid dicht te maken werkt perfect de maten en dikte maakte het makkelijk om mee te werken plakt goed met dubbel tape, en tot heden geen klachten meer van de buren top product...!!! Bezorging ging echt goed en snel nooit problemen echt goed Thomann

Ev
Prima schuim!
Erik vd L 02.07.2019
Wij hebben deze platen gebruikt om de verticale reflecties wat te dempen. Onder alle buro's en werktafels geplakt. Dikker schuim zal nog meer absorberen maar het haalt nét het beetje irritante galm weg. Bestel wel genoeg kit mee, dat werkt echt prettig.

BS
Okay
Black Snake 24.05.2017
Goed voor akoestische aanpassingen van je ruimte. Niet geschikt om te isoleren maar dat spreekt voor zich...

Geweldig goedkoop foam
Anoniem 13.02.2017
Foam gekocht voor thuis aan de muur... Kon met spelden in de gipsen wanden bevestigd worden en houd ook echt geluid tegen. Paar decibel minder buiten de kamer.

Door Thomann kan ik makkelijk en goedkoop als student van mijn kamer thuis een studio bouwen. Next up: USB Audio Interface!

Exact zoals beschreven
RobbeG 27.05.2021
Enkel het patroon is niet 100% recht, als meerdere platen op een rij hangen sluiten de randen naar de volgende plaat niet aan.

gebruikt in flightcase
Sandeman 12.08.2017
Super bescherming voor je kwetsbare apparatuur in een flightcase of koffer. Prima platen die makkelijk op maat te knippen of snijden zijn en super goedkoop!

Goedkope!
Anoniem 15.03.2016
Ik gebruikte deze panelen naar een kamer om te oefenen soudproof , ik ben zeer tevreden met de resultaten , kan ik op elk moment nu de praktijk .