2064 Klantenbeoordelingen

t.akustik HiLo-N40

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Re
oké geluidspaneel voor de prijs
Rune e 09.11.2020
Ik gebruik de panelen voor in mijn homestudio.
De panelen kwamen zoals ik gewoon ben van Thomann aan in een goed verpakte doos, tijdens het leverproces kon er dus zeker niets misgaan.

pluspunten:
+ Goedkoop
+ mooie dikte

minpunten:
- Niet recht gesneden door fabrikant
- komt los van de muur ook al is het geplakt met de bijhorende kit.

Over het algemeen ben ik tevreden over de panelen, de panelen hebben een goede prijskwaliteitsverhouding alleen is het zeer jammer dat ze niet recht gesneden zijn want dan had het zeker 5 sterren verdient.
Thomann zorgde zoals gewoonlijk voor een vlotte en veilige zending.

Unexpected good
Anoniem 08.01.2016
Bought this so i can play my electric guitar in my room without bothering anyone. And it works!
Barricated my door with it, now i even play at night without anyone complaining.

Thickness should be 4cm it says (it's 3,5cm actually, not that it matters much, does it's job really great)
And it's cheap

TN
Goede absorptie!
The Nice 03.03.2021
Absorbeert prima op plafond.
Aanrader!

Doet wat het moet doen.
TheMusicMaker 10.01.2019
Ik heb een aantal verschillende absorptie platen besteld, deze hangen aan weerzijde en boven van waar ik zit in de studio, en ik merkte gelijk verschil. Het is altijd even prutsen bij het ophangen (met akoestische lijm). Ik raad aan om dit met twee of meer personen te doen, zeker aan het plafond..

RR
the t.akustik HiLo-N40
Rockband Rebel 05.01.2021
Voor de inbouw van onze Homestudio hebben we de platen gebruikt op zowel houten als stenen wanden, werkt perfect. Zeer tevreden.

veel demping voor weinig geld
Trikke1 20.03.2020
gebruik in een repetitielokaal. Heeft correct geplaatst al een groot effect op de nagalm.

a
This "sucks"
awbennen 14.09.2017
heb m'n studio hiermee bekleed. Het zuigt werkelijk het geluid op. klinkt heerlijk droog.
Enige nadeel, de platen zijn niet 100% identiek, dus de platen lopen niet mooi in elkaar over. Je blijft dus de naden zien.

p
patroon komt niet helemaal overeen
pitou123 08.12.2019
als je de panelen naast elkaar hangt zie je duidelijk de overgang

c
goed voor de hogere frequenties
communi 12.05.2017
heb met dit schuim en wat ander schuim van de bouw markt mooie akoestische panelen gemaakt.
als je last hebt van rond stuiterende echo's in het hoog kunnen deze panelen goed van pas komen.

let op! deze panelen pakken vooral het hoog, dus als je echt goede akoestiek wilt moet je gaan voor dikkere panelen. en deze zijn niet echt voor isolatie maar voor akoestiek.

als je weet wat je nodig hebt raad ik deze aan!

JS
Perfect noppenschuim
J&R Sound 25.04.2017
Heb dit noppenschuim gekocht om een monitor in een flightcase te bouwen. En dit gebruikt in het deksel, geeft erg goede steun en zorgt dat mijn monitor vast ligt in de flightcase.

Als je twijfelt, niet doen en gewoon deze kopen. Want spijt krijg je hier zeker niet van.