Waar voor zijn geld.
Jarno.S 25.05.2020
Een goed product, niks op aan te merken.
Ik gebruik dit product voor de KRK Rokit RP8 G4.
Het is een lekker simpel stuk schuim en doet zijn werk uitstekend.
Door deze pads heb ik minder last van trillingen op mijn bureau aangezien hij daar nogal gevoelig voor is.
Deze pads zorgen ervoor dat weerkaatsende trillingen die je NIET wil horen worden weg gefilterd, daardoor is het geluid een stuk beter en komt de bass meer naar voren.

Voor de afwerking niet alle sterren i.v.m. simpel design, maar toch is het product zelf, stevig en van goede kwaliteit.
Conclusie: Een goed simpel product en doet wat hij moet doen!

the t.akustik ISO-Pad 8
Bobberguys 23.09.2019
Deze monitor pads werken uitstekend.
Voorkomen trillingen en zijn stevig genoeg om Yamaha HS-80's te kunnen dragen.
Over het uiterlijk valt niet bijzonder veel te zeggen, het is een simpel stuk schuim en meer moet je er ook niet van verwachten.
Kortom, product wat precies doet wat het moet doen voor een prima prijs!

k
Werkt prima, en lekekr ruim
kravening 21.01.2021
ik gebruik ze voor mijn swan diy 3.1A setje, ze zijn er een beetje breed voor, maar voor de rest gewoon prima materiaal, het is stevig maar alsnog 'flexibel'.

Great product
Henriksn 28.02.2022
Great product for a decent price, nothing to complaim about!

RP
ISO Pad8!
Ralph Pl. 21.09.2015
Deze pads ontkoppelen mijn studiomonitors prima.....cleaner en duidelijker laag is het resultaat...niet spotgoedkoop maar een duidelijke verbetering voor relatief weinig geld!

b
Nog steeds onder de boxen staan
botw44 28.01.2023
Ik heb deze nu al een paar jaar en ze staan nog steeds onder de boxen op het bureau. Top kwaliteit en zakt niet in.

No-brainer voor een betere afluistering
Teggo 09.10.2023
Door deze pads onder je monitoren te plaatsen gaan er minder trillingen van de speakers door naar de ondergrond waar ze op staan (bijvoorbeeld een bureau). De prijs/ kwaliteit verhouding is echt super. Het geluid van je speakers gaat er meteen op vooruit voor een erg lage prijs.

Ongeschikt voor monitors
WillemNLd 15.10.2018
Deze monitor pads zijn te dik, te zacht en ongeschikt om studio monitors op te zetten. Heb ze niet eens uit de verpakking gehaald, knep ze met gemak plat en dat wil je niet als je wilt isoleren. Zachte materialen absorberen slecht, dat is les 1 isoleren en akoestiek.

SH
Prima keuze.
Stefan H. 16 14.02.2016
Doet net hetzelfde dan wat de duurdere merken doen maar dan aan een fractie van de prijs.

De Thomann logo's kunnen van plaats gewisseld worden :) leuk voor de Thomann-fanboys zoals ik.

X
Prima demping
XoNaR 11.03.2023
Doen wat ze moeten doen.
Mijn Mackie HR824's staan er prima op.