2095 Klantenbeoordelingen

the t.bone HP 66

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Fantastisch!
Tmaz 09.12.2021
De hoofdtelefoon van mijn yamaha-piano was kapot en de orignele bleek uit de handel te zijn. Dus maar de opvolger (HPH150B) besteld. De t-bone hoofdtelefoon leek sprekend om de oude en gezien de prijs die ook maar mee besteld. Wat een geweldig keus is dat geweest. Het geluid is uitermate goed, zo veel meer dan ik verwacht had. Ik hoor bijna geen verschil tussen de 2 hoofdtelefoons.
Gezien deze ervaring heb ik vandaag de noise-cancelling hoofdtelefoon van t-bone besteld voor op de sportschool.

V
Voor een heel groot hoofd
VarelakiSamos 19.08.2021
Prima hoofdtelefoon voor zijn prijs.
Jammer dat je hem niet iets kleiner kan maken.

RH
Prima voor het geld!
Roger HL 23.04.2022
Voor dit bedrag is er niets beters te krijgen. Ik had er een besteld om te gebruiken bij mijn tablet. Mijn dochter die zweerde bij draadloze dopjes voor haar smartphone kwam steeds vaker mijn koptelefoon 'lenen', totdat ik hem niet meer terugzag ;-). Ik heb er nog maar een paar besteld omdat inmiddels het hele gezin er gebruik van maakt. Ik dacht in eerste instantie dat de constructie het niet lang zou volhouden. Dat valt dus 100% mee. Geluid valt me echt niet tegen. Ik heb koptelefoons gehoord van 10x de waarde van deze die slechter klonken!

k
comfy
knuyst 29.10.2019
hoewel hij iets te groot is zit hij verbazend lekker en stabiel. geluid is geweldig.
merk niet dat ik hem op de oren heb. kan dus goed concentreren op mijn keyboardspel. aanrader.
knuyst

Te slecht voor woorden.
Wbluesdog 10.06.2021
Geen goed product, eigenlijk Thomann onwaardig.

DB
Leuk maar niet top
Dutch Boy 24.08.2019
Als je niet te veel verwacht van een hoofdtelefoon dan is dit een optie voor weinig geld.

d#
Goed!
drumkoptelefoon #1. 08.11.2023
Het is een super fijne koptelefoon. Ik drum ermee. Ik vind het fijn dat de koptelefoon niet geluidsdicht is, want anders kan ik mijn speaker niet meer horen. Het is mogelijk om nog een andere koptelefoon (ik zelf een jbl) eroverheen te zetten, maar dat werkt niet helemaal goed.

CB
prima
Cor Bakker 22.01.2020
Doet wat ie moet doen voor een super lage prijs.
draagcomfort

Het is een headset niet meer en niet minder
JVH 15.12.2020
Het is een headset niet meer en niet minder. Er komt decent geluid uit voor de prijs maar verwacht er niet te veel van.
draagcomfort

Een mooi cadeau voor vrienden
1Willi 18.09.2022
De klank verbaasd mij altijd weer. En voor die prijs!
Krachtege bassen en toch helder.
Mijn favorite kooptelefon voor dagelijks gebruik.