Thomann CAS-100 Cajon

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Beste instapcajon op de markt
Bapper 15.05.2018
Deze Cajon brengt je alles - en meer - wat je kunt verwachten voor de prijs. Een degelijke, stevige Cajon met een redelijk goed geluid (een heerlijke bas) alleen had ik stiekem gehoopt op een snare die iets meer uitgesproken was.. maar voor die prijs heb ik niet te klagen.

De draagtas die hierbij wordt geleverd is - mits je hem goed behandelt - een zaligheid, ze zorgt ervoor dat je je cajon gewoon op de fiets kunt meenemen naar de repetitie.

Zelf gebruik ik hem voornamelijk voor repetities, maar ik heb hem ook reeds 1 keer gebruikt voor een optreden, prima werk Thomann!

Goede cajon voor een mooie prijs
Hageman 02.05.2019
Zeer fijne cajon, vooral voor de prijs. Hij is solide gebouwd en geeft een goed geluid met vooral een fijn bas geluid. Wat beter zou kunnen is de snare, aangezien deze wat stug is waardoor subtiele roffels wat moeilijker gaan. Ik heb wel gelezen dat je de voorplaat losser zou kunnen schroeven om hier wat aan te doen maar ik heb dat nog niet geprobeerd.
De cajon komt met een stevige tas met banden om hem als rugtas te kunnen dragen.