Thomann China Cymbal 45cm

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Fantastische China!
Repthyl 30.01.2020
Na een tijdje op zoek te zijn geweest voor een China bekken, is mijn keuze op deze gevallen. Het geluid zit 'm vooral in de midtonen, niet zozeer in de helderheid. Hier was ik dan ook precies naar op zoek!
Hou er wel rekening mee dat hij best lang blijft doorzingen.

Ben je op zoek naar een China met vooral midtonen en minder helder qua klank? Dan denk ik dat dit een goede keuze is. Erg goed, en zeker voor de prijs!

TA
Klinkt groter dan zijn afmeting doet vermoeden
Thomas A.. 24.12.2018
Typische China klank met veel attack. Klinkt als een veel grotere China en is een mooie aanvulling op mijn Meinl bekkenset. Ongelooflijk dat het voor deze prijs handgemaakt kan worden. Kan zeker concurreren tegen de veel duurdere China's van de andere fabrikanten.

Super!!!
EvR65 14.03.2024
Erg goed geluid voor die prijs, ben wel erg benieuwd hoelang hij heel blijft

Decent china, good for the price
Anoniem 27.11.2016
Loud, raw sounding china cymbal. It's quite thick so sound better when smashed hard. Trashy, oriental sound, good for metal, rock, experimental etc. makes nice punchy sound when stacked with splash. Rather not suitable for soft, sensitive playing. Not the best quality cymbal but you get decent sound for even better price.

j
thomann china cymbal
jakel 29.03.2023
cymbal klonk niet geweldig. maar voor de prijs is het prima te doen.