Ronbou64 30.01.2022
De perfecte clip-on tuner om zeer precies, gemakkelijk en snel te tunen.
De batterij gaat nu al twee jaar mee en apparaatje is van degelijke kwaliteit. Het heeft een goede grip, is in alle standen goed draaibaar en zichtbaar. En dan de prijs: daar kan je het niet voor laten.
Het enige kleine nadeeltje is dat je snel het knopje verkeerd indrukt en naar een andere tuning modus gaat (maar dat kan ook aan mijzelf liggen)

Perfekt.... zelfs als deze drie maal zo duur zou zijn!
Anoniem 27.02.2016
Bij de eerste had ik zo iets van, ik probeer het gewoon, voor deze prijs kan toch geen buil vallen??
Toen was het hek van de dam!!
Ik koop er steeds weer een of meer tegelijk.....
Voor deze prijs krijgt elk instrument gewoon een eigen Thomann CTC-50.
Ik heb er ook al een paar weggegeven, aan muziek vrienden en deze zijn nu ook verknocht aan deze kleinood!
Geen twijfel mogelijk gewoon doen!!!!

Beter dan de standaard CTG-10 Tuner van Thomann
HKLEIN 05.03.2021
Aardige clip tuner, maar niet super want is bij de weergave van de toon wat nerveus, groene vlakje wiebelt nerveus heen en weer, maar is wel bruikbaar.

Ik bezit ook andere Clip tuners die de toon wat nauwkeuriger en minder nerveus weergeven. Deze CTC 50-Red clip tuner ziet er wel heel leuk uit en het heeft een mooi kleuren scherm.

Ik heb ooit van Thomann in een bunddle de standaard cliptuner CTG - 10 meegleverd gekregen, dat is in vergelijking met deze cliptuner een onding, die geeft soms de lage E snaar niet weer, en geeft soms de hoge E als een A aan, gewoon zeer matige of slechte cliptuner dus.

Deze CTC-50 doet het beter maar is niet perfekt, wil je beter dan zal je wat meer moeten uitgeven!

t
Prima tuner voor weinig geld
trigg 09.11.2021
Voor het bedrag wat je hiervoor betaald is dit een hele goede deal. De tuner is goed af te stellen, het display is helder en het is goed te zien wanneer een snaar juist is gestemd.

Het enige punt van kritiek is wat mij betreft dat hij er niet heel fraai uitziet, maar dat mag de pret niet drukken.

Mooi dingetje
Anoniem 09.01.2016
Ziet er leuk uit en voor het prijsje altijd een goede aanschaf als gitarist zijnde.
Heb m'n gitaar een toon lager, op D, en soms heeft ie er wel eens moeite mee bepaalde tonen op te pikken (doet dan gewoon niks). Uit en weer aanzetten helpt meestal wel. Niet optimaal als je een 12-snarige gitaar "even" wilt stemmen.

HA
Handig makkelijk en nooit meer ontstemd
Harley Arjo 22.10.2021
Wat een handig stemhulpje. Nooit meer ontstemd! Snel en makkelijk past op elke gitaar die ik tot nu toe tegen kwam. Ik heb er zelfs de citer van mijn vrouw mee gestemd.

b
Redelijk tot goed
blues59 19.07.2021
Heb 2 tuners gekocht, in begin zuiver maar later gaf de tuner ongeveer kwart toon te laag aan.
Check met stemvork en app.
Goed opgelost door klantenservice.
2 nieuwe gekregen ,prima in orde.
Bad batch.?
Tuner zelf erg tevreden mee, veel mogelijkheden. En duidelijk display.

Goede zuivere tuner
GreyGull1977 06.03.2022
De tuner is fantastisch, en heel gemakkelijk in gebruik, en zit goed OP de noten(als in, hij stemt heel zuiver), ik speel 1-stap omlaag(dus in standaard-D) en daarvoor moet ik de C-optie kiezen, om meer noten te krijgen.

Betaalbaar en onmisbaar
Mathijs. 04.03.2021
Voor de thuisstudio is het van belang dat je instrumenten perfect gestemd worden zodat je opnames gelijk zijn uiteraard. De goedkopere stemmer van Thomann was snel kapot gegaan helaas en die beviel me dan ook niet zo goed. De CTC-50 voelt daarentegen solide en doet wat het moet doen.

7g
Klein en handig
7/8 guitariste 09.04.2020
Met weinig kracht krijgen ook kleinere en zwakkere handjes de Clip Tuner op de kop van de gitaar. Bij slechte verlichting is de tuner ook zeer goed afleesbaar.
Door de aan en uit knop is het mogelijk om zuinig met de batterij te zijn.
De felle rode kleur maakt het vinden van de tuner, in mijn tas of het vakje voor accessoires, wat gemakkelijker.