Thomann CTM-700

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
zeer goed product
Anoniem 20.12.2016
Ik maakt me een beetje zorgen over de kwaliteit vanwege de lage prijs. Ik kan andere nu gerust stellen. Zoek niet verder naar duurdere tuners. Hier heb je absoluut genoeg aan. Je kunt alles stemmen waar een snaar op zit met de ingebouwde microfoon, de 'line in' en de headstock clip. Het display is fatsoenlijk leesbaar en de nauwkeurigheid is prima.
Negatieve punten die van grote invloed zijn kan ik nauwelijks bedenken, maar als we dan toch gaan zeuren, dan kan het standaardje aan de achterkant wel iets beter. Dat is alleen een gebogen ijzerdraadje welke je niet fatsoenlijk krijgt uitgeklapt. Gelukkig hoe je die niet te gebruiken want het display is vanuit alle richtingen goed te lezen, dus ook als de tuner plat op de grond, je schoot of versterker ligt kun je hem prima aflezen. Kortom, voor het geld zeker een aanrader!

Makkelijk tunen
Geronimo79 11.06.2018
Als totale leek heb ik deze tuner gekocht bij mijn eerste eigen gitaar.

Het is een makkelijk apparaatje om te gebruiken. Zeer degelijk gemaakt en voelt lekker massief. Een hoop opties die ik niet gebruik maar volgens mij wel erg handig zijn als ik beter word. Ik gebruik hem vooral als tuner. Gewoon makkelijk te doen en duidelijk af te lezen. Ben erg blij met de tuner en staat nog leuk ook.

I
perfect voor contrabas
Inari 03.05.2017
Na heel veel Tuners uitgeprobeerd te hebben, blijkt dit toch de enige te zijn die goed werkt voor de contrabas. Daarnaast is het wisselen tussen tuner en metronoom een fluitje van een cent. Een uitstekend apparaat voor een heel zacht prijsje.

Kan niet meer zonder
DeRaaf 25.08.2020
Erg fijn apparaat om naast je te hebben liggen. Heb wel eens een sneller stemapparaat gehad, maar stemmen gaat uitstekend.

Metronoom functie is erg fijn om in hetzelfde kastje te hebben.

Bouwkwaliteit is ook goed. Alleen jammer dat het zo'n rubberachtig voelend materiaal is, dat begint bij mij meestal al erg snel te plakken.

Goedkoop en handig!
Anoniem 23.05.2016
Echt super handig! Ik was zo verrast toen ik hem aansloot op mijn gitaar. Ik maak me wel alleen wat zorgen over hoe lang die mee gaat, want het draadje is wel super dun.

Hij werkt overigens beter dan mijn stemapparaat van 65 euro. Als je een stemvork er naast hebt is die met dit stemapparaat zuiverder gestemd dan met die andere. Ongelooflijk.

Daarnaast de metronomen is ook hartstikke handig en de grootste reden waarom ik hem heb gekocht.

Vier sterren van mij, puur omdat ik het draadje wat kwalitatief eenvoudig vind en mij dus afvraag hoelang die mee gaat. Als het draadje steviger is gemaakt, dan wordt het een dikke vijf sterren!

Y
Stemapparaat
YOG1 26.10.2020
Heel fijn apparaatje. Kan natuurlijk ook met de smartphone, maar deze is wel erg precies en werkt superfijn, ook met extra functies als toon en metronoom. Zeer tevreden!

Stemapparaat voor de pauken
Anoniem 03.01.2017
Ik gebruik dit stemapparaat voor de pauken en hij werkt prima. Is makkelijk te verzetten naar andere stemming en werkt voor de rest simpel en handig. Ook leuk is het externe microfoontje wat er bij komt, hierdoor hoef je niet altijd het stemapparaatje bij de pauk te houden, maar kun je hem bij gebruik van twee pauken ook op de lessenaar laten staan. Goed apparaat voor de laagste prijs.

d
Onverslaanbaar
daantjer94 08.01.2024
Voor deze prijs is er geen betere tuner. Wanneer je wel een betere tuner krijgt weet ik niet. Qua features vergelijkbaar met vorige tuner (Korg), maar heel goedkoop. Koop niet iets anders, koop deze

Heel precies.
TestSubject 27.06.2021
Het is een licht desktop tuner ding, de batterij cover is moeilijk eraf te krijgen en de metalen voet die je uit kan klappen is bijna nutteloos, maar de tuning is precies, en het heeft een metronoom.

Prima tuning device/metronoom
Demmer 06.11.2023
voldoet helemaal aan mijn eisen en zeer nauwkeurig.
Ook fijn, de batterijen gaan best lang mee.