1926 Recensies

Thomann Effect Pedal Bag

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Thomann Effect Pedal Bag for Helix LT
Playaxeman 15.12.2020
Ik heb deze 'Effecten Gig bag' van Thomann bestelt voor het vervoeren en bewaren van mijn Line6 Helix LT

Bestelling via de website verliep probleemloos. Ik kreeg netjes per mail de bestelling, de factuur en de verzendingbewijzen.
Werd netjes verpakt en snel geleverd met UPS via Trackingnummer. Welldone Thomann!

Product beoordeling
Voordelen:
- Helix LT past perfect (afmeting bag: 55cm x 30,5cm x 10,5cm
- Goedkoop : goede prijs/kwaliteit verhouding €22,40)
- 2 grote opberg vakken
- instelbare demontabele draagband met stevige haken om vast te maken
- stevig handvat
- voldoende Foam/patching (bescherming)
- gemaakt van stevig materiaal: lijkt niet snel kapot te gaan.
- onderkant heeft 3 rubberen voeten.
- goede afwerking

Nadelen: kan er geen bedenken

Zoek je een stevige en handige manier om je Line6 Helix LT te vervoeren en op te bergen dan is dit je ding. Voor deze prijs heb je goed spul. Ik beveel dit product aan.

Prima tas en goede kwaliteit
Anoniem 05.09.2016
Ik ben zeer tevreden over dit product.
Het is een hele mooie tas met goede en grote vakjes, waar je zeer gemakkelijk alle accesoires en kabels in kwijt kunt die bij je effecten horen.

Ik gebruik deze tas nu ongeveer een maand, om mijn effectpedalen te verplaatsen tussen mijn huis en andere plaatsen in Nederland om samen met mijn vrienden muziek te maken. De tas is erg goed afgewerkt en biedt goede bescherming voor mijn effectpedalen en de bijbehorende accessoires.

PLuspunten:

- Groot, er passen behoorlijk wat stompboxes in of een tweetal van mijn effectprocessors.
- Goede bescherming, de tas beschermt de effecten goed tegen schokken en stoten.
- mooie vakjes, De vakjes zijn groot genoeg om alle kabeltjes (zoals power kabels en patchkabels) in op te bergen

Minpunten:

- De manier waarop de draagband bevestigd wordt, verhindert mij goede toegang tot het hoofdcompartiment. Om bij het hoofdcompartiment te komen, moet ik daarom eerst de draagband verwijderen om dit vak volledig te kunnen openen. Dit is jammer.

Leuk alternatief voor de zware effecten koffers
Anoniem 08.12.2015
De Thomann Effect Pedal Bag werd me aangeraden als bundel in combinatie met mijn Multi-Effect unit waar ik tot heden eigenlijk altijd mijn pedal case gebruikt hebt maar deze is voor langdurige reizen veel te zwaar geworden voor me.

Deze Pedal Bag weegt bijna niks en is stevig van binnen en buiten zodat je pedalen geen schade op zullen lopen tijdens het vervoeren, Let er wel op er zit geen klittenband in dus je kan je pedalen niet vast zetten!

Hij heeft 2 vakken waarvan het grote vak gebruikt kan worden voor je effecten of multi-effect en aan de voorkant nog een vak voor je overige dingen zoals kabels, plectrums, adapters etc.. De ritsen voelen stevig aan en zullen ook wel een goeie tijd mee gaan.

Voor ¤20,- kan je echt niet de mist in gaan met deze pedalen tas en is daarom zeker een aanrader!

Schouderband is niet al te best
Elpicu 08.06.2020
De tas zelf is prima. Apart vak voor je kabels is ideaal. Alleen de schouderband is bij mij kapot gegaan. Die was niet sterk genoeg voor een volle pedalboard. Heb er zelf een strap bij gepakt van een oude laptoptas

Mooie tas maar niet voor Zoom B6
Basbas 27.07.2022
Ik heb deze tas gekocht, omdat deze op de pagina bij de Zoom B6 als accesssoire stond vermeld. De eerste indruk van de tas is goed, echter veeeeel te groot. Gelukkig past de B3 perfect in een laptoptas en gaat deze tas onverrichte zaken terug naar Thomann.

Fijn dat je zonder vragen zaken terug kan sturen en dat je binnen een paar dagen je geld terug hebt.

v
stuk minder degelijk
vmama 28.01.2019
Na een tijd van gebruik gaan de ritsluiting open en kan je dus niet meer dicht ritsen. Laten repareren van de ritsen kost veel te veel. Voor de rest handig in gebruik want geeft wel een goede bescherming van je mulitvloereffectpedaal zoals line6hd 500 en Vox TonelabLe. Ik zou het niet meer kopen vanwege ritssluiting die na een jaar kapot gaat.

RH
Als optie bij de Kemper Profiler Stage, prima!
Roger HL 12.01.2024
Deze tas werd als combi aangeboden voor € 5,00 extra bij een Kemper Profiler Stage. Ik heb dezelfde tas vroeger ook gehad voor mijn Line 6 Pod HD500, maar voldoet ook prima voor de Kemper Stage. Ik heb de indruk dat de kwaliteit van deze tas zelfs beter is. Prima bescherming met een mooi groot voorvak voor mijn volumepedaal en stroomkabel. En dat voor € 5,00 extra. Dit was een no-brainer!

Keurige tas!!
Nesto87 30.12.2020
Niets op aan te merken, keurige tas! NET klein voor m'n Helix LT dus is wel ff prakken, maar verder keurig!

Mv
Netjes en stevig
Mathieu van D. 19.11.2021
Netjes afgewerkte tas, is makkelijk te hanteren en kan tegen een stootje

WL
Passende case
Willem L. 12.09.2021
Deze case heeft de juiste maten om mijn Boss GT-8 plus trafo en snoeren in op te bergen en veilig te vervoeren.