Thomann E-Guitar Case BK Wood

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Volgende keer toch maar wat duurders
Hackerman666 16.06.2018
Had deze koffer besteld om te gebruiken voor mijn Fender Mustang, ik dacht kost niet zo veel, zal vast een leuk ding wezen.
Nou nee.
Wat me bij het uitpakken al opviel was gelijk dat de koffer (in verhouding tot mijn C&C/Fender case) niet goed sluit, hiermee bedoel ik een goede brede kier in het midden (de platen staan bol, vandaar).
Verder verbaasde ik me over hoe dun het hout is.
Je kunt het hout zonder moeite een halve centimeter indrukken.
De tolex laag is ook best snel al kapot gegaan, wat zo de triplex plaat blootstelde.
De afwerking is ook matig aan de zijkanten (de zijkanten van leer).
Ook zijn de hoekstukjes (die op elkaar vallen tijdens het sluiten) zo scheef als mogelijk.

Hoe dan ook, het doet wat het moet doen.
Als je het besteld en er niks van verwacht dan zal het tegenvallen.

PS
Goedkope, maar solide case
Paddy Sunshine 23.01.2019
Qua kwaliteit echt een uitstekende case, geschikt voor de meeste modellen gitaren, maar er is daardoor wel geen pasvorm waardoor ze ietwat kunnen schuiven binnen de case. Er is genoeg opbergruimte, en
de case is absoluut stevig, mijn gitaar heeft een vlucht van Ryanair prima overleeft!

Pluspunten:
+ Stevig
+ Goedkoop
+ Mooie afwerking

Nadelen:
- Geen pasvorm
- Het plastic handvat is niet bepaald comfortabel

HK
Nette case voor weinig geld
Hilbert Kuipers 17.01.2021
Enige nadeel is dat de hals van de strat in de case alleen ondersteund wordt ter hoogte van de topkam en de onderste strapbutton.
Er zit weliswaar een schuine opvulling onder de body maar te weinig om de body volledig te steunen waardoor het gewicht van de body op de neckpocket drukt.
Ergo, de gitaar "zwemt" in de koffer wat kan zorgen voor scheuren van de neckpocket van de gitaar op langere termijn.
Verder netjes afgewerkt.

DG
Prima koffer
Dennis Gosens 16.05.2021
Ik heb twee van deze Harley Benton koffers gekocht en heb ze nu al aardig wat jaren.
Ze zijn behoorlijk gebruikt en naar aardig wat optredens gesleept.

Misschien is de afwerking niet perfect, maar het is ondanks dat een degelijke koffer.

Die van mij hebben wel gebruiksschade na al die jaren, maar daar is een gitaarkoffer voor.

Ik vind het zonde om een hele dure Fender koffer te gebruiken die best prijzig zijn.

Dus ook in dit geval, brengen de koffers hun geld dubbel en dwars op!

Koffer die zijn geld waard is!
Anoniem 18.11.2016
Ik had al een tijd een koffer nodig voor mijn Squier Strat. Nu ben ik geen beroepsmusicus, dus gaat hij niet vaak mee. Toch wilde ik een bescherming voor de gitaar. Bij de laatste repetities heb ik 'm vervoerd in een vuilniszak, maar dat is natuurlijk geen gezicht. Ik had al bij Thomann en anderen gekeken naar een koffer, maar nog niet kunnen besluiten. Op Youtube had ik video's gezien van mensen die zelf een koffer maakten. Dat leek me wel wat, totdat ik ging rekenen wat me dat aan hout en hardware zou gaan kosten.......Toen was het besluit snel genomen: No way kon ik zelf een koffer maken voor ¤ 45,00. Dus meteen besteld en zeer snel geleverd (zoals gewoonlijk). Prima koffer, zeker voor dat geld. Ik ben er blij mee en mijn Squier ook :-)

Verrast door de goede kwaliteit
MikeLW 19.01.2018
Aangezien ik het onzin vind om een goedkope gitaar in een dure koffer te stoppen heb ik bij thomann deze goed geprijsde koffer besteld. Ik gebruik hem voor mijn harley benton telecaster, en hij past er perfect in zonder dat hij ruimte heeft om te bewegen tijdens transport. Er zit een handig vakje in dat gebruikt kan worden voor snaren, kabels en plectra, wat erg fijn is. De koffer wordt gesloten met vier stevige klemmen en er is zelfs de mogelijkheid om hem door middel van een sleuteltje af te sluiten.

De afwerking is niet heel bijzonder, maar wat verwacht je voor deze prijs? De koffer biedt genoeg bescherming tijdens transport en opslag.

Mocht ik in de toekomst nog een koffer nodig hebben voor strat of telecaster, dan bestel ik er zeker nog een!

GG
Cool, Calm, and Collected
Grey Gull 11.07.2018
Hele praktische case, goede pasvorm voor de gitaar, goeie liner/padding om de gitaar te beschermen, accessoire-vak is erg ruim, en kan prima alle equipment houden die je mee wilt nemen.
De buitenkant is clean, goed sluitend ijzerwerk, en het handvast voelt goed stevig aan.

Geweldig product
Anoniem 19.02.2016
De koffer is van geweldige kwaliteit, zeker voor het prijskaartje dat er aan hangt. De koffer voelt degelijk aan en voelt alsof hij tegen een stootje kan. De koffer ziet er gelikt uit en kan zich zeker meten met vele malen duurdere koffers.

Positieve punten:
- Degelijk gebouwd
- Geen goedkope materialen

Negatieve Punten:
- Handvat voelt niet super aan
(het lijkt niet goed vast te zitten)

mooie gitaar case
Anoniem 06.06.2016
Ik kocht deze case voor mijn nieuwe schecter diamond demon 7 gitaar. Hij past er prachtig in, maar niet alleen die gitaar maar ook mijn fender stratocaster past er in. Hij is ruim genoeg voor de meeste gitaren en mijn gitaar beweegt er bijna niet in als ik de kist op pak. Hij had wel een rare chemische lucht toen ik hem voor de eerste keer open deed en er zitten 2 kleine gaatjes in de onderkant van de case. Niet erg duidelijk maar ze zitten er wel. De binnenkant heeft een flap waar je best wel veel in kwijt kan. De voering voelt zacht aan.
Het is een mooie case en ik raad hem aan.

Thomann E-guitar case.
Dannny 26.11.2019
De Thomann huismerk E-guitar Case BK Wood is stevig, goed in elkaar gezet en opberg vak is voor mij zeker van toepassing. Goede bekleding binnen en buitenkant en prima sluitwerk. TOP voor dit geld, ziet er ook nog eens goed uit. Dit is een aanrader voor de E-gitarist.