Thomann Guitar Case Semihollow-Style

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
BG
Zeer goed kwaliteit-prijs verhouding
Bernardo Guitarillo 17.08.2019
De koffer is van zwart kunststof derhalve lekker stevig maar bijgevolg ook nogal zwaar. De binnenvoering is netjes afgewerkt. Al mijn ES-gitaren pasten er precies in, voor een Gibson 335, 345 etc. en een Epiphone Sheraton, Casino etc. geldt dat waarschijnlijk ook. Als er een vibrato op zit waarvan de arm niet afneembaar is moet je even meten. Voor een jazz-gitaar, met doorgaans een diepte van meer dan 7 cm, is dit formaat niet geschikt. Slotsom: een goed product tegen een zeer schappelijke prijs, prima geschikt om een ES-gitaar te vervoeren in een auto, minder om lang te dragen.

j5
Voor Cool es 335 model van piens de koffer aangepast
jos 54 11.05.2021
Lang heb ik gezocht om een geschikte koffer te vinden, uiteindelijk heb ik deze koffer gevonden, de maat was goed maar binnenin heb ik ze zodanig aangepast zodat de gitaar perfect rust, ik heb voorzichtig de voering van de bodem los gemaakt, en een schuine spie van isamo er in gekleefd, ook de steunen voor de hals heb ik een beetje verhoogd, alles past perfect nu.

NM
Tholman Guitar case Semihollow body
Nicky McDaddy 06.03.2020
Een netjes afgewerkte koffer die ik gekocht heb voor mijn Epiphone Riviera. Fijne stevige koffer. Een aanrader voor iedereen die een Semi hollowbody gitaar heeft!

Universeel
Jos_Way 31.08.2016
Een degelijke universele koffer. Hier kan je verschillende soorten hollow-body gitaren in kwijt, zodat de gitaar altijd beschermd naar een gig mee gaat.
Kleine kanttekening:
De uitsparing voor de hals zit niet in het midden waardoor de kop van de gitaar bijna tegen één kant gedrukt word. Voor de functie maakt dit niet uit maar esthetisch niet verantwoord :-P

v
prima koffertje
voxburns 23.10.2017
Onlangs aangeschaft voor mijn gretch G2622T Streamliner gitaar. De gitaar past er perfect in zonder dat deze ruimte heeft om te verschuiven tijdens het transport naar de oefenruimte. Er zit ook nog een handig klein opbergvakje in om wat kleine spulletjes in op te bergen. de koffer is aan de achterkant, de zijkant en onderkant voorzien van dopjes zodat je de koffer op verschillende manieren veilig kan neerzetten. kortom..prima koffertje.

L
Handige koffer
LucMor 03.08.2020
Goede koffer voor semihollow body gitaren. Ik gebruik hem voor mijn Epiphone Riviera Custom P93 WR en heb er nog nooit problemen mee gehad. We opletten dat je de Bigsby goed naar achter draait voordat je de koffer dicht doet. Stevige koffer en geschikt om overal mee heen te nemen.

Hele prettige en degelijke koffer!
Berg1081 26.02.2021
Hele prettige en degelijke koffer, ik gebruik hem voor mijn Epiphone ES-339 en bevalt mij zeer goed!
Aanrader..

r
Degelijke koffer voor een mooie prijs
ronmeuldijk 20.06.2020
Mooie en goedkope koffer voor mijn Hagström Viking. Is een tight fit, maar het past. Extra vakje voor de toebehoren. Zeer tevreden.

Nette koffer!
Werner73 18.10.2018
Ik gebruik deze koffer voor mijn Epiphone The Dot. Hij past perfect. De koffer is netjes afgewerkt. Er zitten maar liefst 4 sloten op en dat sluit de deksel dus veilig af. Degelijke koffer voor een nette prijs.

Goede koffer
Thyztwizta 01.09.2019
Ik kocht deze koffer voor een Samick Greg Bennett hollow body. Deze gitaar heeft iets afwijkende maten, dus past niet perfect (denk dat er geen enkele koffer hiervoor is). De koffer zelfs is prima.