Thomann Acoustic-Steel Gigbag BK

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Goede betaalbare en functionele Gigbag
HKLEIN 05.03.2021
Goede betaalbare en functionele Gigbag

Ik had nog geen koffer of gigbag voor mijn Epiphone Jumbo western gitaar, maar wilde niet te veel uitgeven, daarom deze gigbag aangeschaft. Wat kan ik zeggen, voor de prijs absoluut een goede gigbag die ook nog een redelijke bescherming geeft, vooral aan de onderzijde.

Ziet er trouwens ook leuk en hip uit met die blauwe accenten bij de ritsen. De jumbo past er goed in en de gigbag is redelijk netjes afgewerkt. De opbergvakken zijn fijn, kortom koopaanbeveling! Zker voor dit bescheiden bedrag!

eenvoudig, voordelig en goed
Pino## 31.07.2021
Deze simpele gitaarhoes heeft een fijn groot vak voor bladmuziek etc. en voldoet prima al biedt hij weinig bescherming omdat hij wat dun is... maar zoveel maakt dat niet uit als je voorzichtig bent en je zou je gitaar in een doek kunnen wikkelen alvorens hem in de hoes te stoppen. Voor de prijs een goed product!

Past maar net
Anoniem 24.10.2015
Ik heb deze gekocht voor een standaard dreadnought model western gitaar aangeschaft. Hij ziet er prima uit, voelt stevig aan en de vakken en ritsen zijn ook degelijk. Echter past mijn gitaar er maar net in, dat had net wat ruimer gekund dus. Hierdoor maak ik me toch enige zorgen ten aanzien van hoe lang de gitaarhoes mee gaat. Afwachten dus.

c
Prijs kwaliteit top !
cls0213 11.04.2021
Prijs kwaliteit is dit een top product. De afwerking is goed, er zijn voldoende opbergruimtes aanwezig en de bescherming is prima.

L
Lei2000 04.01.2023
Fijne gigbag, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hele fijne hoes
Jason_Beun 03.05.2021
Deze gigbag voldoet volledig aan de verwachtingen en is heel fijn in gebruik!

Mb
Best bang for the buck
Mr. bassguitar 12.12.2020
Erg fijne gitaarhoes! Voelt stevig aan, genoeg opbergruimte voor wat er met mijn akoestische gitaar mee gaat. Voor deze prijs ga je geen betere hoes vinden.

RS
Betrouwbaar, Kost Geen Drol !!!
Rene Soleana 11.04.2023
Meer uitleg is niet nodig. Dus geen excuses om geen gitaartas aan te schaffen

Goede gigbag voor wekelijks gebruik
Anoniem 01.11.2016
Deze Thomann gigbag beschermt je western gitaar tegen beschadigingen bij vervoer.
Je gitaar blijft dus vrij van krassen.
Hij is groot genoeg voor mijn ?dread?. Ik denk dat een ?jumbo? ook past. Een klassieke gitaar past zeker. Zelfs een elektrische gitaar past erin. Daarom krijgt hij voor functionaliteit de maximale score.

Naast het hoofdvak heeft deze gigbag twee andere vakken. Een vak groot genoeg voor A4 bladmuziek of tabletcomputer. De andere groot genoeg voor microfoon, kabels, voetenbank of andere accessoires. Een normale muzieklessenaar past niet.
Daarom scoort hij op gebruiksgemak bijna maximaal.

De gevoerde draagbanden zijn goed verstelbaar. De tas is licht van gewicht. Dus je gitaar kan gemakkelijk op de fiets mee. Ook heeft de gigbag een gevoerde handgreep, zodat de gigbag ook als tas kan dragen.

Tot slot de afwerking. De gigbag is niet mooi, maar functioneel afgewerkt. Hij zal lang genoeg meegaan bij wekelijks gebruik. Voor dagelijks gebruik zou ik kiezen voor een gigbag met halsbescherming en kop/mechaniek bescherming. Daarom 4 op 5 sterren voor afwerking.

K
klank
Kingro 17.12.2022
Deze gitaar geeft niet de klank weer die ik verwachtte. Ze klinkt te "ijzerachtig". Vooral wanneer ze versterkt wordt is het bijna niet te harden.
De klank via internet is zeker niet te vergelijken met het reële geluid.