Thomann E-Bass Gigbag Eco

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
All waar naar z'n geld...
Bram1962 14.02.2022
Wij Hollanders worden vaak gezien als 'zuinig' (vandaar: 'going Dutch' ;-).
En we zijn een volkje van spreekwoorden en gezegden: 'Alle waar naar z'n geld' is voor deze basgitaarhoes meer dan van toepassing. Ik wilde een zo voordelig mogelijke bescherm- dan wel stofhoes voor mijn basgitaar. En dit voldoet aan de minimale eisen. Bedoeld om de bas stofvrij te houden als ik die lange tijd niet gebruik.
Voor een 'optreed-tas' (gigbag) of voor een speelsituatie buitenshuis zou ik deze hoes niet aanraden. Dan is het toch wel verstandiger de iets duurdere versie met gewatteerde voering te nemen. Ook voor je rug is dat beter... Zoals gezegd, alle waar naar z'n geld. Wat dat betreft biedt Thomann een ruim assortiment (zeker als je in budgettair opzicht toch al zuinig aan moet doen). Daarom heb ik bewust voor dit 'low budget' item kunnen kiezen.

N.B. ik leg aan de onderzijde een extra laagje (oude handdoek, schuim) om zo te voorkomen dat de onderkant van het instrument beschadigingen kán krijgen door het gewicht dat op de rits drukt

i
prima tas
ivodyr 21.11.2021
Het is een prima tas, hij ging bij mij alleen wel snel kapot. Ik weet niet of dit een veelvoorkomend probleem is maar het was wel wat teleurstellend. Verder wel fijn te dragen

Decent bag
Solitairy9482 28.04.2022
For the price, this is a very decent bag. The front pocket is massive, so you can store a lot in it. Overall, I don’t have many complains for this bag.
However, from a more objective standpoint, you might be better off spending a little bit more to get a better bag. The padding is pretty thin, it’s not super bad, but could definitely be better. The straps are thin and a bit uncomfortable around the shoulders, so if you’re someone like me who travels by bike a lot or walks a lot, then this might be a problem.

Conclusion: very decent bag, and if you really don’t want to spend to much, I’d say totally get it. But if you have bit more to spend, I highly recommend spending that on something a bit better.

Typisch Thomann :)
Skorpp 08.11.2021
Prima kwaliteit, zoals we van Thomann gewoon zijn. Ondertussen op 7 maanden tijd al mijn tweede bass gekocht waarbij ik ook een GigBag had besteld. Ik ben klant en blijf het zeer zeker en raad het ook aan !

Onvoorstelbaar voor deze prijs
Anoniem 17.10.2015
Deze tas doet wat hij doen moet. Rondom de gitaar (zelfs de onderkant, waar de gitaar op terecht komt als je hem van je rug haalt) zit een dunne laag padding. De laagdikte is minimaal, maar voldoende als je een beetje voorzichtig doet. Helaas zit er niks van zacht materiaal op de nylon schouderbanden. Na een tijdje kan dat pijnlijk worden voor je schouders. Verder prikt de bovenkant van de gitaarbody in je rug als je je rug krom houdt, bijvoorbeeld bij het fietsen.

+ Verstelbare schouderbanden
+ Goede afwerking, zeker voor de prijs
+ Extra vak aan de voorkant voor kabels etc.
+ Padding rondom gitaar, behalve bij rits

- Geen padding op schouderbanden
- Weinig padding tussen gitaar en je rug

FQ
WARM AANBEVOLEN
Frank QPO 28.05.2023
Perfecte pasvorm voor bijna al mijn e-bassen tegen 'n ongelofelijke vriendelijke prijs. Hadige zijtas voor accessoires. Na veelvuldig gebruik nog even crispy als in het begin

Mv
Mathieu van D. 19.11.2021
Nette afwerking, makkelijk te hanteren

Gewoon precies goed!
Mavis 01.05.2020
Veel ruimte in de extra vakken, materiaal voelt sterk aan en ziet er simpel uit. Alleen een beetje krap met de stemknoppen van de bass, soms lijkt het alsof het er net niet in gaat passen (ook al past het wel). Doet wat het moet doen, en doet dat gewoon goed!

i
Doet wat het moet doen
itsmemario 07.06.2018
Deze tas is prima voor zijn prijs. Verwacht geen superbescherming, je kan je bas van a naar b vervoeren, hij wordt niet meteen nat als het regent, maar als het hard regent zeker wel. Als met al een prima instaptas. Niet mee gooien dan komt het best goed.

Fijne gigbag
PoredF8 01.03.2020
Ik gebruik deze gigbag veel voor mijn goedkope Ibanez bas. Voor vervoeren van de bas is de bag heel fijn, al zit ie na een tijdje een beetje oncomfortabel. Hij doet wat ie moet doen en voor de prijs is t zeker de moeite waard!