JO
Goede gigbag
Jacky O 24.12.2021
voor mijn Yamaha FS800 SDB. past uitstekend en is niet duur. kwaliteit ziet er goed uit. Dikke padding.

No brainer
HalloausHolland 11.06.2019
Lekker dikke stevige tas waar ook mijn 8-snarige in past. Voor deze prijs hoef je niet te twijfelen. Lichter dan een koffer en biedt toch genoeg bescherming.

TT
Mooie hoes
The Tickets 04.11.2017
Past goed om een full size elektro-akoestische klassieke gitaar, met lekker dikke bescherming rondom en handige opbervakjes. Ik geef de voorkeur aan dit soort hoezen boven een koffer, omdat ze hanteerbaarder zijn en in de meeste situaties net zo goed beschermen.

PP
Excellent bag!
Paulinho Paes 02.11.2021
This bag is the second I bought .It's construction,price and lightweight are outstanding !

goede bag
BluesBerry 19.12.2019
Op zich een goede bag. Andere reviewers schreven het al. Voor mij als enig nadeel dat ie wat groot is voor mijn Parlor model. Ik had Thomann om advies gevraagd voor een passende gigbag voor mijn Framus parlor gitaar en werd deze geadviseerd. Ik neem aan dat er geen beter passende is, wat een beetje jammer is. Een iets kleinere gigbag was fijn geweest. Maar op zich wel een goede bag voor een scherpe prijs.

gigbag klassiek
Anoniem 31.08.2023
Goeie stevige tas voor een betaalbare prijs!

ee
Supergoedkoop, kwalitatief uitstekend
elisa emper 16.04.2018
Hoe doet Thomann dit? Zo'n fijne gitaarhoes voor zo'n lage prijs? Netjes afgewerkt, genoeg padding en fijne schouderbanden zodat gitaar op de rug (en dus ook op de fiets) mee kan. Zou er zo weer een kopen maar dat hoeft niet want ik denk dat hij lang mee gaat.

Goeie tas
Josje15 28.06.2020
Goeie tas. Mooi afgewerkt. Beschermende vulling. Aanrader!

Goede tas voor het gebruik
BroesWillems 08.03.2018
De tas is van goede kwaliteit, helemaal voor deze prijs,
enige nadeel dat ik ondervond is dat het grote voorvak net iets te klein is voor mijn lesmap.

Y
Yoiyami 02.11.2017
Niet teveel onzin, niet te weinig bescherming. Goede prijs kwaliteit verhouding.