1995 Klantenbeoordelingen

Harley Benton Strap 6 BK

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Goede stevige band.
NW_SkyCraft 29.09.2020
De band is erg stevig en ziet er goed uit. Alleen heb ik niet goed de beschrijving gelezen dat de band heel erg kort is, ik draag mijn gitaren vrij laag(ergens tussen mijn gesp en knie in), maar met deze band komt de gitaar niet lager dan je navel, wat voor de meeste mensen geen probleem is natuurlijk, maar voor mij niet bruikbaar. Op de lengte na is de band erg stevig/goed en draagt deze fijn, vandaar de 4 sterren.

DG
Simpele gitaarband
Dennis Gosens 03.11.2020
Deze strap mee besteld met mijn Harley Benton MB-5 basgitaar, maar daarvoor is de strap te smal en te dun.

Houd er rekening mee dat het geen echte lederen strap is.

Maar ik heb deze strap nu aan mijn Strat zitten, grote klasse!

Simpele, goede en comfortabele gitaar strap.

Prijs/kwaliteit, zeer goed!

Just what it Is
Anoniem 13.06.2016
This guitar strap is made of good quality leather and is adjustable for different play styles

was well crafted without flaws but after a long gig(5 hours) you should expect to "feel" the belt straining on your shoulders, but that is expected after this time with a non cushioned belt. It is pretty good for the price and expect no less than Just a belt, and you are fine with this product!
draagcomfort

Wow, real leather strap for less than 9 euro!
Anoniem 28.02.2017
Real solid leather strap for less than 9 euro at Thomann. This is really a bargain compared to other guitarshops. I used to pay over 25 euro for straps like these.

Very comfortable
Adjustable
Solid
Does not let loose easily especially in combination with the Harley benton straplocks.

I highly recomment this strap

SK
Stijn Koster 16.09.2019
Een goed product voor zijn prijs. Maar gaat niet lang mee, Slijt heel snel en is niet de beste band die er is. Maar voor beginnende spelers van de gitaar met een lager budget zeker te doen.

b
valt niet veel over te zeggen
bjorn7555 17.12.2020
Prima strap

Prijs en kwaliteit verhouding is goed!

Niet
Anoniem 20.02.2023
Het is niet echt leer waardoor het niet al te lekker zit, maar voor de prijs is deze strap goed. Hij werkt zoals hij zou moeten werken en zorgt voor minder neck dive.
draagcomfort

Prima band, voor een prima prijs.
Anoniem 23.04.2016
Deze band is enorm betaalbaar, maar stelt zeker niet teleur. Hij ziet er netjes uit en voelt stevig aan. Ik heb 'm laatst gebruikt bij een live-optreden en dat heeft hij prima doorstaan. Uiteraard kan het luxer en comfortabeler, maar voor deze prijs is het een meer dan prima gitaarband.
draagcomfort

Spot goedkoop en toch zeer goede kwaliteit!
Bor 02.02.2018
Iedere gitaar verdiend deze draagband!
Graag zou ik ook een 7 of 7,5 cm brede versie willen in het assortiment voor de wat zwaardere gitaren of bas.....

BartSp 08.06.2018
Band is te hard en draagt daardoor niet prettig. Verder wel mooi afgewerkt maar draagcomfort vind ik belangrijker.