respons

Thomann Irish Whistle D

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Gewoon goed voor de prijs,
JVH 27.12.2018
Uitgaande dat dit een fluit is van 5 euro vind ik het een prima product. Klinkt mooi en speelt lekker. Wel zitten er hier en daar wat scherpe randjes in het plastic maar, deze zijn met een vijl of mesje te verwijderen. goed product voor beginners of mensen (zoals ik) die het gewoon een keertje wilde proberen.

Pros;
+ goedkoop :P
+ speelt goed
+ klinkt goed

Cons;
- Afwerking is niet perfect
- Wel plastic fantastic maar dat valt te verwachten

l
Leuk instrument als je fluit wil proberen.
lars163 26.08.2018
Leuk fluitje, vrij makkelijk te bespelen, leuk als extra instrument of goedkope manier om te beginnen met muziek.

De fluit bestaat uit twee delen dus handig om mee te nemen en makkelijk schoon te maken.
Kom een redelijk goed geluid uit maar wel hard als je een octaaf hoger wil gaan omdat je dan harder moet blazen.

Ik zou aanraden om er een goedkoop schoonmaak borsteltje(Thomann Cleaning Rod C-Sopran Recorder-125745) bij te bestellen zodat je hem droog kan maken van de condens die opbouwt als je speelt.

Al met al zou ik hem zeker aanraden als je eens iets anders wil proberen of wil beginnen met muziek.

Voor deze prijs kan je niet mis gaan!

O
Prima fluit voor zijn kosten
Odinski 19.06.2018
Voor het geld dat deze fluit kost is het een prima leerinstrument. Desondanks zijn harde volume is deze toch erg fijn om af en toe op te oefenen.

I like it
Anoniem 10.12.2016
I bought this flute just to try it. I really like the sound but I think its way to loud when I want to get an octave higher. Keep this in mind if you have not so nice neighbours. Otherwise for this price its worth your money.

Pretty basic but OK!
Brusk 06.05.2023
It's pretty basic and definitely meant for practicing or working in a more amateur way. I use it to create my own samples because I already alter the sound so it might be useful for sound design and small melodic loops/samples. I don't see any stage use for it.

fluitje
JeeBeeha 25.02.2021
Een degelijke goedkope tinwhistle met een zuiver geluid.