Thomann Power Supply Uni 3-12V DC

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Doet wat 'ie moet.
HoneyBadger 06.06.2020
Ik gebruik hem sedert een week of zes als vervanger voor de ter ziele gegane power supply van een externe harde schijf.
Wat kan ik zeggen?
Instellen (op 12 volt) ging met de steel van een theelepeltje, het juiste stekkertje was ook zo gevonden.
Insteken en werken zonder gebrom of gedoe, wat wil je nog meer?

L
Goede power supply
L.delfsma 12.05.2017
Ik ben zeer tevreden met deze power supply hij werkt goed en ook zitten er verwisselbare kopjes bij zodat je ook verschillende apparaten kan gebruiken.hij is goedkoop en doet het voor deze prijs heel goed .hij is ook nog eens goed gebouwd. ik hoor zelf een hele kleine brom maar die is zo zacht dat die niet stoort.
kortom een hele fijne power supply en een goede prijs

CS
Word gebruikt bij mij gebruikt op een A&H ME-1
CVB Sound 18.09.2019
Hele makkelijke adaptor, juiste connector aansluiten en draaiklop op het juiste voltage zetten en stekker erin. Werkt zoals hij hoort te werken, en nu ook al voor enige tijd zonder bijzonderheden.

Superpower
Anoniem 28.02.2017
Eindelijk een die goed werkt!

Does the job
Martsie 23.05.2023
Does the job, but doesn't feel very durable.

Te veel plugjes
GJvR 31.05.2016
Ik gebruik een voeding slechts voor 1 apparaat. Heb dus een hekel aan al die losse verbindingstukjes die je na 2 dagen toch al weer kwijt bent. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 goed passende en bromvrije adapter.

PP
net wat ik nodig had!
Patrick Pilgrim 06.09.2022
Ideaal om een oud keyboard waar de adapter te vaak van gevallen was terug tot leven te krijgen.