2031 Klantenbeoordelingen

Thomann Music Stand Aluminium Black

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Superlicht, maar ik wou dat 'ie degelijker was.
Paul926 06.07.2021
Briljant idee om zo'n loodzwaar ding nu eens van aluminium te maken. Voor reizende musici scheelt dat flink. Voor het inklappen heb je meer skill nodig dan bij traditionele lessenaars (je moet ook nog een extra dingetje losflippen, en snappen waarom en wanneer), en iedere docent weet hoe klunzig mensen al omgingen met de traditionele lessenaar. Deze lessenaar bevat een verstelbaar kunstsof verbindingstuk tussen blad en stand dat bij mij al snel stuk is gegaan. Ik heb gaffertape nodig om het ding in de vaart te houden. Dit is een 'breekpunt' voor mij om weer eenzelfde exemplaar te kopen. De prijs vond ik erg meevallen. Maar als ik een nieuwe zou kopen, ga ik misschien toch maar voor een zware degelijke K&M.

L
Muziekstaander Thomann aluminium black
Leodebrkr 26.10.2016
Ik kocht drie standaarden om te gebruiken tijdens onze optredens met de jachthoorngroep. De standaarden wegen heel weinig en zitten verpakt in een mooie gerieflijke draagtas. Ideaal voor op verplaatsing. De buizen zijn makkelijk te verschuiven en op hoogte te brengen. Zijn goed vast te draaien met een knop. Aangezien de poten in hun verste stand als het ware in een korset vast zitten staat het statief heel stevig. De matte zwarte afwerking blijft sober en stoort niet. Er is plaats genoeg voor een partituur van drie bladzijden. De prijs is redelijk. Een aanrader!

Goed compromis tussen gewicht en stabiliteit
A-F-F 28.09.2020
Stevige standaards zijn meestal zwaar en lichte zijn meestal niet stabiel. Deze heb ik gekocht voor op reis: licht en handig en toch voldoende stijfheid.

Uitstekende lichtgewicht lessenaar voor de orkestmuzikant!
Anoniem 10.08.2016
Vroeger had je van die eenvoudige metalen lessenaars, welke allemaal vroeger of later het probleem kregen dat de vleugelmoer, welke het bladmuziekgedeelte onder een bepaalde hoek houd, vast ging zitten.

Met de handige drukknop op deze aluminium lessenaar is daar geen sprake meer van. Met slecht een druk op de knop verstelbaar tot vijf standen! Het statief is degelijk en stabiel. Wordt geleverd in een handig draag-etui.

Enige nadeel: Omdat de lessenaar van aluminium is gemaakt, ben je voor buitenoptredens aangewezen op wasknijpers om je muziek vast te zetten; magneten werken immers niet. Daarentegen heb je wel een heerlijk grote en stabiele lessenaar die bovendien bijna niets weegt!

Top-product
DilesMavis 14.11.2019
Ultra-licht maar toch stabiel. Komt met draagtasje. De drukknop is een goede oplossing, maar niet intuïtief in gebruik.

C
Geweldig
Clooyen 17.06.2017
Deze standaard is makkelijk in en uit te vouwen, lichtgewicht en komt in een handige hoes.
Ik gebruik deze nu al een jaar meerdere malen per week en het zwartgeverfde metaal heeft nog steeds geen krassen.
Hij wiebelt niet, wat vaak wel het geval is met uitvouwbare standaarden

Prima standaard
Anoniem 17.01.2017
Prima standaard. Wel een beetje lastig dat je een knop moet indrukken, maar geen tegenkracht mag geven, anders werkt het niet. Je moet het even doorhebben, daarna is het prima. Komt in een tas, altijd handig met vervoeren.

Waanzinnig licht in gewicht, helaas niet heel stevig
Anoniem 29.04.2016
Top standaard, in de zin van gewicht, je hebt echt het idee dat je een krachtpatser bent als je deze optilt, het weegt echt niets.

Twee nadeeltjes eraan, het verstellen van de bovenkant vergt een handigheidje, niet aan kleine kinderen besteed.

Verder is het aluminium zó dun, dat als je er méér dan een lesboek of bijvoorbeeld een zware map op zet, buigt hij behoorlijk door.

Maar voor dit geld heb je er een lekkere lichte lessenaar aan, je moet er echter op letten hem niet te zwaar te belasten.

Waar voor zijn geld. erg licht
Wilco 22.04.2017
Waar voor zijn geld, maar erg licht en daardoor instabiel. Muziek in een multomap of iets dikker boek maakt het een erg wiebelig geheel. daardoor niet geschikt voor buiten optredens

e
Prima lichtgewicht standaard
elnphaa 14.04.2017
Ik gebruik deze standaard nu 1,5 jaar. Prima lichtgewicht standaard. Zijn geld meer dan waard.