Thomann Orchestra Stand Premium

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Walter5646 01.03.2020
Ik gebruik deze standaard nu al enkele jaren en ben er best tevreden over.
Wat ik er goed aan vind is de ruimte die je hebt om partituren erop te plaatsen. De standaard kan ook wat hebben qua gewicht waardoor je er dikkere cursusboeken of partitiuren op kan plaatsen zonder verlies in stabiliteit.
De driepoot is zeker en vast stabiel genoeg en bij mij is hij nog nooit omgevallen.
De hoogte kan je heel goed instellen en hierdoor kan je hem zittend gebruiken maar ook staand (ik ben zelf 1.83m) ook voor grotere personen.

Er is een ding dat ik er niet zo goed aan vind en waardoor ik slechts 4 sterren geef : het gedeelte met de driepoot komt makkelijk los als je de standaard wil verplaatsen. De schroef die hiervoor dient lijkt niet genoeg grip te krijgen op de staaf. Het is wel makkelijk te verhelpen door het gedeelte vast te zetten met wat tape.

Gebruik Thomann Orchestra Stand Premium
Anoniem 16.12.2016
Wij zijn een groeiend Shantykoor (de Grensvaarders), we bestaan nu ruim een jaar en hebben nu 44 leden. Het is de 2e maal, dat we deze standaards bestellen. Omdat het lessenaar-gedeelte eenvoudig is los te schroeven en ook het statief heel eenvoudig is in te klappen en de prijs in combinatie met de topkwaliteit voor ons haalbaar is, hebben we weer voor dit uitstekende product gekozen. Als de aanwas van het koor zo door blijft gaan, kiezen we voor de volgende bestelling zeker weer dit product.

d
Gewoon goed
dbgl 21.01.2019
maar niet echt fantastisch. De onderdelen durven al eens uit elkaar vallen bij het verplaatsen. Bij sommige zit er toch wel wat speling op de verbinding tussen het blad en het statief. Hierdoor wiebelt uw partituur wel eens wat heen en weer.
De afwerking oogt wel goed, en al bij al zijn we er nu nog tevreden mee.

C
stevig en betrouwbaar
Clooyen 17.06.2017
Ongelofelijk stevig en prettig voor thuis omdat je het als ondergrond kunt gebruikn om op te schrijven.

Niet geschikt om me te nemen vanwege het gewicht en het niet inklapbare blad.

De standaard is diep en heeft en groot blad dus je kunt er onwijs veel partituur op kwijt.

tip: zet je bladmuziek vast met magneetjes tegen het blad wanneer je met het raam open of buiten speelt.

Duiker 13.12.2019
Goed prijs kwaliteit. Ik ben er tevreden mee :-)

RS
A winner
Remko S. 02.09.2015
It's really a great music stand, regardless of the fact that it's super affordable. It's sturdy, easy to fold and the leg system is made for years of usage. Highyl recommended.

Een standaard voor percussie-instrumenten
Anoniem 05.03.2015
Deze standaard heeft weliswaar een grote houder die je niet kunt opplooien, maar hij is stevig en heeft geen openingen.
Ideaal dus om niet alleen een playlist of wat partituren op kwijt te geraken, maar ook voor wat klein percussiemateriaal. Door de brede rand blijven de instrumenten liggen, zodat je ze meteen terugvindt wanneer je ze nodig hebt.

Built llike a tank
Anoniem 25.11.2016
I can't fault it. After ussing those silly feinting flimsy things for so long this stand is superb. Not only do I use it for my music for stage work, I also use it to support my Zoom B3 effect box on gigs.

It is solid, sturdy and supported by Thommann .. what more could you want ??

t
Aanrader
trptparty 15.11.2017
Deze standaard is echt een aanrader. voornamelijk omdat er geen gaten in het blad zitten zodat de muziek goed te lezen is. ook met veel verlichting.

Goed produkt voor een bescheiden bedrag
Steg 27.12.2019
Ik zocht een stand om wat van muziekboeken op te leggen zodat ik ze wat makkelijker kon lezen terwijl ik met de instellingen van mijn apparatuur aan het stoeien was. Deze stand heeft een stevige voet en is in hoogte verstelbaar. Niet te zwaar belasten want het deel waarmee de lessenaar op de stand is gemonteerd is van kunststof, dus niet leunen! Verder een goed produkt.